Amazon News: Znowu podatki, ważne porady na temat opinii i przekształcenie Amazon w firmę usługową

Prezentujemy Państwu 17 odcinek Amazon News.

To i wcześniejsze odcinki zawsze możesz obejrzeć na naszym kanale YouTube w sekcji Amazon News

  • Amazon wprowadza na rynek produkty z Whole Foods;
  • Amazon – firma usługowa?
  • Znowu o podatkach;
  • Kupujesz opinie? Bądź ostrożny.

Amazon wprowadza na rynek dostawę produktów z Whole Foods

Wcześniej pisaliśmy już o tym, że Amazon przejął sieć supermarketów Whole Foods. Transakcja została zakończona we wrześniu 2017 r., a już na początku lutego Amazon ogłosił dostawę żywności z Whole Food w Austin, Cincinnati, Dallas i Virginia Beach.

Dostawa produktów w ciągu 2 godzin w ramach programu Prime Now będzie bezpłatna, a dostawa w ciągu godziny kosztuje 7,99 USD za zamówienia od 35 USD i więcej.

Amazon – firma usługowa?

Taki wniosek wynika z najnowszych materiałów opublikowanych przez http://www.nasdaq.com.

Amazon i reklama

Chodzi o to, że Amazon wkracza na rynek reklamy internetowej w Stanach Zjednoczonych, właścicielem którego wcześniej był Facebook (obroty reklamowe 40 mld $) oraz spółka Alphabet (która obejmuje Google, 73 mld dolarów, odpowiednio). Dwie te firm obecnie według różnych szacunków posiadają od 70% do 85% rynku reklamy cyfrowej w USA.

I ten rajski duet łamie Amazon z roszczeniami do kawałka tego ciasta. Już teraz Amazon jest w stanie wygenerować obroty w reklamie w wysokości 10 miliardów dolarów, a liczby te będą rosły.

Według ekspertów, Amazon ma wszelkie niezbędne cechy, aby zostać gigantem reklamowym:

> Wie, jak kupujący szukają towarów: połowa wyszukiwania online produktów na Amazon, Google na drugim miejscu z 36%

> Przejęcie Whole Foods i otwarcie sklepów Amazon Go da firmie więcej informacji o zachowaniu kupujących w sklepach

> Prime-accounts dostarczają informacji o ilości konsumowanych towarów i usług.

Ta informacja jest nie tylko bardzo cenna, ale nie jest dostępna ani na Facebooku, ani w Google, otwierając Amazon możliwość prowadzenia ukierunkowanych reklam dla małych firm. Jedyne, co traci Amazon, to publiczność, tylko 300 milionów. Nie są to miliardy, takie jak w Google, ale mimo to Amazon może pomóc producentom znaleźć nowych kupujących. Na przykład, według Survata, ponad 80% USA planowało zakupy na Amazon.com podczas ostatniego sezonu wakacyjnego.

Co może pomóc Amazon w rozpoczęciu jeszcze bardziej agresywnego opanowania rynku reklamowego? Oczywiście, że my z tobą, sprzedawcy FBA, którzy będą szczęśliwi, jeśli będziemy mieli nowe narzędzia reklamowe.

Amazon i dostawa

W drugim materiale sugerującym pomysł przekształcenia Amazon w firmę usługową chodzi o dostawę, co sprawiło, że menedżerowie UPS, FedEx i USP byli jeszcze bardziej zaniepokojeni.

Znowu będziemy rozmawiać na temat usługi Amazon Onsite, która umożliwia sprzedawcom korzystanie z programów FBA bez wysyłania towarów do magazynów Amazon. Wcześniej Bloomberg zakładała, że Amazon rozwinie swoją dostawę, zastępując funkcje UPS i FedEx. Teraz o ekspansji na rynek dostaw również zaczął mówić Nasdaq.

Amazon posiada już flotę swoich samolotów, duże parki ciężarówek, już mówimy o naszych własnych statkach, no, nie zapomnij o dronach. Pewnego dnia wszystko to może zmienić się w jedną z dużych ukierunkowanych usług dostawy. Ale to jest w przyszłości, ale na razie objętość własnej dostawy pozostawia 7% wolumenu UPS i tylko 3% wolumenu FedEx.

Znowu o podatkach

W dniu 15 lutego 2018 roku Amazon dostarczył informacje na temat Third-Part, którzy działają w stanie Rhode Island w Departamencie Revenue tego stanu. Wcześniej Amazon powiadomił sprzedawców przez następujący komunikat:

W 2017 r. weszło w życie prawo obowiązujące w Rhode Island, które stanowi zasadę „zawiadomienia i raportu” i w rzeczywistości nie jest prawem podatkowym. Zgodnie z tym prawem Amazon działa jako pośrednik detaliczny i musi co roku dostarczać listę nazw / adresów sprzedawców detalicznych podlegających opodatkowaniu w Rhode Island.

Zgodnie z prawem ci, którzy dokonali sprzedaży za 100 000 USD (lub więcej) lub dokonali ponad 200 transakcji na terytorium państwa, podlegają prawu. Biorąc pod uwagę, że stan jest mały, tych przedsiębiorców nie będzie dużo.

Kupujesz opinie? Bądź ostrożny

Sprzedawcy, którzy kupują opinie od kontrahentów i grup recenzentów, coraz częściej skarżą się, że ich konta są blokowane, a także oni są powiadamiani o wykorzystywaniu uprzedzonych opinii.

Wspólne we wszystkich sytuacjach jest jedno – sprzedający płacą bezpośrednio recenzentom za opinie. W związku z tym, jeśli nie chcesz dostać się do podobnej sytuacji, to w żadnym przypadku nie płać bezpośrednio za usługi recenzentów, w tym celu korzystaj z pośredników.

Jak nie przegapić niczego ważnego ze świata biznesu Amazon?

Jeśli chcesz otrzymywać krótkie powiadomienia o wydaniu tych i innych materiałów w wiadomości e-mail – wpisz je w polu poniżej. Otrzymasz 3-4 krótkie ogłoszenia miesięcznie z zapowiedziami nowych postów na blogu.

subskrybcja bloga SalesHub
Akceptując politykę prywatności wyrażasz zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez AMAZING CORPORATION S.R.O., danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.). Pełna polityka prywatności znajduje się na stronie: https://saleshub.edu.pl/polityka-prywatnosci

Leave A Comment