Amazon się zmienia! Część 1: Digest aktualizacji Amazon w 2017 roku

Na początku nowego roku zwyczajowo podsumowuje się wyniki roku wychodzącego i planuje się na przyszłość. Nie będziemy stanowić wyjątku i dzisiaj razem z Wami rozważymy, jakie zmiany zaszły w przypadku Amazona w 2017 roku. I nie będziemy rozmawiać o zwykłych procesach, takich jak otwieranie nowych ośrodków FBA. Chodzi o zmiany, które są w tej chwili i wymagają twojej uwagi.

To pierwsza część wielkiego materiału „Amazon się zmienia!”. W drugiej części postaramy się sugerować, czego możemy się spodziewać na Amazonie w nowym roku 2018,  jak się do tego przygotować i osiągnąć udaną sprzedaż w tym roku.

Aby nie przegapić drugiej części materiału, zalecamy subskrybowanie wiadomości z naszego bloga. W tym roku znajdziesz wiele interesujących materiałów. Subskrybuj, a dowiesz się o nich jako pierwszy.

subskrybcja bloga SalesHub
Akceptując politykę prywatności wyrażasz zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez AMAZING CORPORATION S.R.O., danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.). Pełna polityka prywatności znajduje się na stronie: https://saleshub.edu.pl/polityka-prywatnosci

Więc zaczynamy. Twoim celem jest sprawdzenie, czy niczego nie przegapiłeś.

Styczeń 2017

Extended holiday return policy

Zwiększony okres zwrotu towarów zakupionych na Amazonie w okresie przed Nowym Rokiem nie jest wynalazkiem ubiegłego roku. Zostało ono po raz pierwszy wprowadzone w 2014 roku i wywołało burzę oburzenia na forum sprzedawców. Jedynym powodem, dla którego pamiętamy tę politykę Amazonu jest to, że nadal działa.

Zgodnie z Amazon extended holiday return policy wszystkie zamówienia złożone w okresie od 1 listopada do 31 grudnia mogą zostać zwrócone do 31 stycznia następnego roku.

Rzeczywiście, dla dużej liczby towarów, taka polityka zwiększa możliwą datę zwrotu niemal o połowę. Więc nie zdziw się, jeśli takie zwroty wystąpią. Pozostaje mieć nadzieję, że towary zostały zakupione na prezent, a podobne zwroty będą minimalną kwotą.

VAT Resource Page

Dla tych, którzy planują rozpoczęcie sprzedaży na europejskich stronach Amazon, został uruchomiony specjalny zasób – Amazon’s VAT Knowledge Center, który został zaprojektowany, aby dać sprzedającemu podstawowe pojęcia z zakresu interakcji z platformą, obliczenia i zapłaty VAT. Jeśli jeszcze nie odwiedził tego zasobu i planujesz w końcu zacząć sprzedawać na paneuropejskich stronach Amazonu – zalecamy wizytę.

18% podatku dla sprzedawców z Federacji Rosyjskiej

W dniu 1 stycznia 2017 Amazon wprowadził dodatkowe 18% podatku od wartości dodanej w obliczane z miesięcznej kwoty subskrypcji i fee z sprzedaży dla sprzedawców, którzy wskazali na swoich rachunkach Federację Rosyjskią jako kraj zamieszkania. W tym samym czasie użytkowników, którzy do końca 2016 roku wskazali Russian State Registration Number (SRN) zostały zwolnione z podatku.

Nowe narzędzia FBA dla produktów Hazmat

W styczniu 2017 r. Pojawiły się 2 interaktywne arkusze (Exemption sheets), które dostarczają informacji o produktach i upraszczają procedurę ich oceny dla Hazmat. Program działa dla dwóch rodzajów towarów:

> Do baterii lub produktów dostarczanych z bateriami.
> W przypadku kosmetyków i innych produktów, które nie są sklasyfikowane jako Hazmat.

Więcej informacji znajduje się w odpowiedniej sekcji instrukcji Amazonu.

Podwójna weryfikacja przy wejściu do Seller Central

W styczniu po raz pierwszy aktywowano podwójną weryfikację, aby wejść na konto Seller Central, która później stała się obowiązkowa. To tylko fakt historyczny.

Podwójna weryfikacja przy wejściu do Seller Central

Jeśli z jakichkolwiek powodów napotykasz trudności podczas pracy z autoryzacją dwuetapową, wówczas przywołujemy adres strony przewodnika Amazonu, który opisuje zasady pracy z tą funkcją i sposoby jej aktywacji.

Dostęp do Enhanced Brand Content

W tym samym styczniu 2017 r. dla sprzedawców, którzy przeszli procedurę rejestracji marki, został otwarty dostęp do funkcji Enhanced Brand Content (EBC), wcześniej dostępnej tylko dla dostawców. Jeśli wcześniej tę informację przegapiłeś, możesz uzyskać dostęp do tej funkcji na swoim koncie Seller Central w menu Advertising.

Ta opcja pozwala uzupełnić sekcję Description o historię marki, zdjęcia i dodatkowy tekst. Wnioski o wykorzystanie EBC są przyjmowane lub odrzucane przez Amazon w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, pod warunkiem, że liczba takich wniosków z jednego konta nie przekracza 20.

Aby zobaczyć treść utworzoną za pomocą EBC na urządzeniu mobilnym, użytkownik powinien kliknąć opis produktu (otworzyć sekcję Description).

Luty 2017 r

Amazon nastawił się na rynek spedycyjny z Chin

Amazon otrzymał licencję na wykonywanie transportu morskiego na początku zeszłego roku i dopiero w lutym 2017 roku pojawiło się więcej informacji na temat najbliższych planów firmy.

Usługi wysyłkowe Amazon planuje świadczyć poprzez swoją spółkę zależną Amazon China (dawniej Beijing Century JOYO Courier Service Co. Ltd). Głównymi konsumentami tych usług będzie Amazon, planujący zorganizowanie transportu do USA dla dostawców z Chin, którzy pracują dla Amazon w programie FBA. A ten transport zostanie przeprowadzono w taryfach poniżej średniej rynkowej.

Nadszedł czas, aby przygotować się na jeszcze większą ekspansję chińskich sprzedawców na Amazonie. Ale jest też pogląd, że wejście Amazonu na rynek morski jest pierwszym krokiem w walce z serwisem mobilnego handlu Wish, który ma ambitne plany i pracuje już w ponad 30 krajach na całym świecie.

Marzec 2017 r

Amazon anulował Condition Notes dotyczące nowych produktów

Stało się to 22 lutego na brytyjskim Amazonie, a od 10 marca na amerykańskim. Teraz „Nowy” oznacza tylko „Nowy” i nie będzie można dodać dodatkowego opisu produktu w tym polu.

Wcześniej wyglądało tak:

Dwa tryby dla szablonu Inventory File

Od marca 2017 r. dostępne są 2 opcje inventory file do dodawania produktów do Seller Central: Lite i już znany, który nazywa się teraz Advanced..

Oznacza to, że jeśli chcesz szybko pobrać informacje o kilku produktach na Amazonie, możesz użyć uproszczonej (Lite) wersji szablonu, która zawiera tylko niezbędne pola.

Aby znaleźć szablon Lite, musisz wykonać następujące czynności:

> Zaloguj się jako Seller Central;
> Przejdź do menu Inventory> Add Product via Upload;
> Przejdź do zakładki Download an Inventory File i wybierz swoją kategorię i podkategorie;
> Wybierz wersję Lite i kliknij Generate Template.

Amazon pewnie przenosi się na Bliski Wschód

W marcu 2017 r.  transakcja przejęcia Suoq.com została zakończona. W momencie sprzedaży był to drugi najczęściej odwiedzany sklep internetowy na Bliskim Wschodzie (5 milionów odwiedzających miesięcznie), drugi po Digikala.com, który w tym czasie miał 50 milionów odwiedzin.

Dla Amazonu ta akwizycja jest doskonałą okazją do wejścia na rynki Bahrajnu, Kataru i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. A dla nas oznacza to, że plany otwarcia pełnowartościowej strony z dostępem dla dostawców zewnętrznych na rynku Bliskiego Wschodu są odkładane na czas nieokreślony.

Kwiecień 2017 r

Amazon stał się numerem 2 w rankingu LinkedIn

Amazon zajął drugą pozycję w rankingu LinkedIn „Top Companies 2017 Where the world wants to work now”, wyprzedzając Facebook (# 3 w rankingu), Uber (# 5 w rankingu), Tesla i Apple (# 6 i # 7, odpowiednio) .

Na pierwszym miejscu był międzynarodowy konglomerat Alphabet Inc., który obejmuje Google. Cóż, nie cały czas wygrywać. Zwłaszcza, że ​​przegrać Google wcale nie jest hańbiąco.

+ 23% do sprzedaży Q1

Sprzedaż Amazonu w pierwszym kwartale 2017 roku wzrosła o 23% w porównaniu z wynikami za ten sam okres w 2016 roku. Główną zasługę w tym zakresie przypisuje się Amazon India, która aktywnie zwiększa liczbę rachunków Prime.

Maj 2017 r

Program Amazon Business rozpoczął działalność na brytyjskim Amazonie

Od maja 2017 r. program Amazon Business rozpoczął działalność na brytyjskiej stronie internetowej, co daje przedsiębiorcom wiele korzyści:

> Możliwość prezentacji specjalnych rabatów dla klientów biznesowych, zwiększenie sprzedaży na rynku B2B;
> Możliwość tworzenia ekskluzywnych ofert dla kupujących B2B;
> Specjalny znaczek “Business Seller”, który jest wyświetlany w listingu i zwiększa jego konwersję;
> Dostęp do narzędzia VAT Calculation Service, które generuje faktury VAT w trybie automatycznym.

Powiadomienie o nowych regułach Required Removals Policy

W tym samym miesiącu Amazon wysłał zawiadomienie do wszystkich sprzedawców o nowej polityce usunięcia towarów nie podlegających sprzedaży (zwroty, sprzedaż kzórych nie jest możliwa, wady, itp.). Według niej, jeśli sam sprzedawca nie tworzy removal order, to po upływie 30 dni automatycznie robi to ​​sam Amazon, i towary te są zniszczone, a wszystkie opłaty za takie działania powinny być pokrywane przez sprzedającego.

W zasadzie nic nowego, jednak podczas pracy z drogimi towarami i dużej ilości zwrotów, trzeba zachować tę informację w umyśle i przynieść takie towary na swój adresu lub do alternatywnych fulfillment ośrodków  w USA, do dalszej analizy, przepakowywania, sprzedaży lub zniszczenia.

Liczba rachunków Prime w USA podwoiła się w ciągu ostatnich 2 lat

Również w maju 2017 śwaitło ujrzał raport firmy Consumer Intelligence Research Partners LLC (CIRP), który świadczy o podwojeniu liczby Prime kont w Stanach Zjednoczonych w okresie 2015-2017 roku.

Wzrost liczby rachunków Prime jest zawsze pozytywną wiadomością dla wszystkich przedsiębiorców Amazon, co oznacza, że ​​sprzedaż wzrośnie, dlatego, że rośnie liczba ludzi, którzy są „uzależnieni” od Amazon. Już w maju 2017 r. było ich 80 milionów. Zasadą jest, że członkowie klubu Prime wydają za rok  na Amazon sumy 2 razy większe (około 1300 USD) niż właściciele zwykłych kont (700 USD).

Czerwiec 2017 r

Od końca czerwca zaczęła działać zasada Two Step Verification przy wejściu na konto, a wygląd sekcji Account Health się zmienił. Ponadto były ważniejsze wydarzenia.

 Reklama Sponsored Products stała się dostępna dla kategorii Jewerly

Od czerwca 2017 r. dla produktów w kategorii Jewelry stała się dostępna reklama Sponsored Products. Możesz ją skonfigurować w sekcji Campaign Manager w menu Advertising..

W 2015 r. Amazon opublikował wideo przewodnik na temat podstawowego ustawienia reklamy, który jest dostępny tutaj. Jeśli nigdy nie założyłeś reklamy w serwisie Amazon, zalecamy zobaczyć.

FBA zaczął przyjmować płyny w szklanych pojemnikach

Od czerwca 2017 r. Magazyny FBA zaczęły przyjmować płyny w szklanych pojemnikach. Dotyczy tylko objętości od 113 ml do 966 ml (od 4 oz do 34 uncji). Takie produkty muszą spełniać następujące wymagania:

> Wieko z dodatkową blokadą otwarcia (tzw. Double Sealed Screw Cap)
> Opakowanie transportowe: tektura falista;
> Przejście opakowaniem  testu upadku z wysokości 3 stóp.

Pełną listę wymagań i ograniczeń można znaleźć w tej sekcji instrukcji Amazon.

Nowe zasady etykietowania produktów Hazmat sprzedawanych w Europie

Wszystkie produkty dostarczane do europejskich magazynów FBA muszą być zgodne z europejską rezolucją European Regulation (EC) No 1272/2008, która określa etykietowanie produktów niebezpiecznych. Wymagane jest, aby wszystkie takie produkty były oznaczone znakami CLP.

Jednocześnie wszystkie produkty z oznakowaniem DSD będą rejestrowane jako „Unsellable” i mogą zostać zniszczone w ciągu 30 dni, jeśli sprzedawca nie usunie ich z magazynu. Dlatego dostarczając Hazmat na platformy Europy, należy zwrócić uwagę na ten niuans.

Amazon zaczął wysyłać swój Newsletter

W tym samym czerwcu sprzedawcom Amazonu został wysłany pierwszy Newsletter. W takich informacyjnych digestach strona informuje przedsiębiorców o zmianach w politykace Amazonu i nadchodzących promocjach. Tekst pierwszej takiej wiadomości jest dostępny pod linkiem.

Lipiec 2017 r

Wersje robocze dla listingu

Od lipca 2017 r. w Seller Central jest możliwe zapisywanie wersji roboczych dla listingów, w których wystąpiły błędy, w tym w sekcji Vital Info. Teraz możesz je zapisać i ponownie edytować w razie potrzeby.

Jeśli zapisałeś wersje robocze, możesz je znaleźć w menu Catalog -> Complete Your Drafts. Następnie wybierz wersję roboczą, którą chcesz i kliknij Edit Draft.

A teraz najciekawsze: jeśli chcesz dokonać tego samego rodzaju edycji, możesz edytować do 250 wersji roboczych jednocześnie. Aby to zrobić, wybierz potrzebną liczbę listingów i kliknij opcję Bulk Action. Jeśli listing, który działa w tym trybie, nie ma wymaganego atrybutu, po prostu zostanie pominięty przez system.

Amazon uruchomił testowy program Reviewer Rewards Program

A teraz jeszcze jedna ciekawa wiadomość. W lipcu ubiegłego roku Amazon przeprowadził próbny program nowego programu dla recenzentów prawnych Reviewer Rewards Program. Ale uwaga: program jest uruchamiany tylko dla sprzedawców, którzy przeszli procedurę Brand Registry.

Istota programu jest następująca:

> Program jest ważny tylko dla Amazon US;
> Za każdą recenzję recenzent otrzymuje niewielką nagrodę w wysokości 1-3 USD, która naliczana jest na Amazon.com Gift Card;
>Recenzenci mogą zostawić swoją opinię tylko w przypadku, gdy produkt ma już 5 wcześniej otrzymanych recenzji;
> Opinie pozostawione przez ten program będą miały odznakę Early Reviewer Rewards i będą wyglądały następująco:

> Dla sprzedawców  program jest płatny, aby podać 1 swój SKU trzeba zapłacić 60 $. To jest kwota depozytu, który zostanie zamknięty po upływie 1 roku od złożenia wniosku lub po 5 ocenach otrzymanych w ramach programu;
> Tak, i jeszcze jedno: towary są wymieniane przez recenzentów po pełnym koszcie, a cena samych towarów nie może być mniejsza niż 15 USD.

Jeśli możesz wziąć udział w tym programie, możesz go znaleźć w menu Advertising:

Sierpień 2017

Nowa polityka zwrotów

W sierpniu na forach sprzedawców wybuchł kolejny skandal i przekleństwa upadły w kierunku Amazonu. Powodem jest wczesne ogłoszenie New Refund Policy, , która weszła w życie 2 października. Wiele znanych mediów napisało o tych wiadomościach.

Istota zmiany wygląda następująco: teraz kupujący mogą zwrócić towar, bez konieczności kontaktowania się ze sprzedawcą. Wiadomości te dotyczyły sprzedawców FBM i faktycznie wyrównywały je z przedsiębiorcami FBA, którzy od dawna żyją według takich zasad.

Ograniczenia Search Terms

W tym samym sierpniu firma Amazon ostatecznie sformalizowała wymagania dotyczące wypełniania sekcji Search Terms w listingu. Do tej pory w sieci żyją różne opinie na temat jak pracują słowa kluczowe  wpisane do Search Terms, które są brane pod uwagę, a które są ignorowane przez algorytm.

Oficjalne informacje brzmią następująco:

> Limit znaków dla pola wyszukiwanych słów wynosi 250 bajtów;
> Wyjątkiem są tylko rynki Amazonu w Indiach i Japonii, które mają ograniczenia odpowiednio o 200 i 500 bajtów;
> Wszystkie pozostałe postacie będą ignorowane przez algorytm Amazonu;
> Spacje i znaki interpunkcyjne nie są liczone w obliczeniach, ale słowa muszą być rozdzielone;
> Litery A-Z i 0-9 ma jeden bajt, a pozostałe symbole 2 lub więcej, takie jak chińskie lub arabskie znaki.

Wrzesień 2017 r

Wrzesień 2017 nie przyniósł przedsiębiorcom żadnych innowacji i niespodzianek od Amazonu, ale dla firmy ostatni miesiąc nie był najlepszy: huragan Irma w Stanach Zjednoczonych i robotniczy strajk w niemieckich ośrodkach FBA, zainicjowany przez ver.di, z którym firma nie mogła się porozumieć na czas.

Również we wrześniu Amazon dokonał dużego zakupu, co dodatkowo wzmocniło tytuł „The Everything Store”.

Amazon kupuje  Whole Foods

Było to nazywane największym przejęciem Amazonu w ostatnich latach i ta transakcja otwiera jeszcze większe możliwości wejścia firmy na rynek detaliczny. Firma CB wskazała przejęcia Amazonu w ostatnich latach na swojej infografice, której pełna wersja znajduje się pod tym linkiem.

Pierwsze sklepy Whole Food, skoncentrowane na sprzedaży produktów ekologicznych, zostały otwarte w 1980 roku, a w momencie sprzedaży w USA i Kanadzie było ich już ponad 300.

Korzyści z tej akwizycji docenili już klienci zwykłego Whole Food i właściciele kont Prime Amazon:

> Właściciele rachunków Prime otrzymali specjalne świadczenia na zakupy w sieci Whole Food;
> Klienci Amazon uzyskali dostęp do marek sprzedawanych w sieci sklepów za pośrednictwem Amazon.com, AmazonFresh, Prime Pantry i Prime Now;
> Duża liczba produktów na rynku Whole Foods została zmniejszona w punktach sprzedaży detalicznej.

Amazon staje się coraz większy i jest to proces nieodwracalny, który tylko nabierze rozmachu. Tak to wygląda dzisiaj.

Październik 2017

Amazon wprowadza  Automate Pricing

Teraz, jeśli chcesz zmienić cenę wielu produktów, zgodnie z własnymi regułami, możesz to zrobić za pomocą nowego szablonu z pliku Amazon u – Automate Pricing file

Obsługuje automatyczną zmianę cen w tym samym czasie na 5 000 SKU i pozwala na pobieranie do 3 plików dziennie. Kompletną listę zasad i ograniczeń funkcji można znaleźć w instrukcji Amazon pod tym linkiem.

Amazon wprowadza koncepcję Stranded Inventory

W przypadku towarów przechowywanych w magazynach Amazonu i nieposiadających aktywnych listingów wprowadzana jest koncepcja Stranded Inventory. Od początku października sprzedający nie będą w stanie uzupełnić zapasów takich towarów, dopóki nie przywrócą im listing (nie będą porównywać magazynu z jednym z aktywnych listingów).

Jak wyjaśnił Amazon, taka sytuacja może powstać, jeśli listing dla towarów nie został utworzony lub został usunięty z powodu naruszenia zasad publikacji listingu.

A potem ważna część: 30 dni po tym, jak sprzedawca został powiadomiony o obecności towarów oznaczonych jako Stranded Inventory na swoim koncie, takie towary mogą zostać zniszczone przez Amazon, jeśli sprzedawca nie podejmie aktywnych działań w celu przywrócenia listingu lub nie  stworzy  sam removal order.

Kompletne zasady dotyczące pracy z towarami Stranded Inventory można znaleźć pod linkiem.

Seller University uruchomiony na europejskich platformach

Po raz pierwszy Seller University został uruchomiony w 2015 roku dla Amazon US, a teraz kolej na inne strony. Zespół Amazon zarejestrował wiele reklam w głównych językach europejskich, które wyjaśniają podstawowe zasady i strategie działania na platformie, a także wideo przewodniki na temat głównych funkcji produktu Seller Central.

Listopad 2017 r

Mniej zamieszania w statusie zarezerwowanego produktu

W listopadzie wielu użytkowników Seller Central zauważyło, że podczas przeglądania przedmiotów znajdujących się w rezerwie, koło pewnej liczby produktów jest status FC Transfer.

FC Transfer to nowy status, który wskazuje, że dana ilość towarów przemieszcza się pomiędzy różnymi ośrodkami FBA Amazon. Teraz będzie mniej zamieszania podczas przeglądania stanu zapasów w Seller Central.

Nowa opcja dla wygody klientów biznesowych

Kolejna innowacja, której większość z nas nie zauważy, ale którą należy wspomnieć dla powszechnego rozumienia pracy strony. Amazon ogłosił nową opcję dla klientów biznesowych. Teraz w wynikach wyszukiwania, za pomocą specjalnego filtru, będą mogli wybrać tylko oferty od firm, które mają znaczek “Business Sellers”.

Nowy rodzaj kodów promocyjnych uruchomiony w trybie testowym

Niektórzy użytkownicy zauważają, że na początku listopada ich konta Seller Central miały nową opcję: Social Promo Codes

Ta opcja ma na celu skierowanie przepływu klientów na stronę Twojego produktu na Amazonie ze stron sieci społecznościowych. Główną zaletą jest to, że teraz klienci mogą dodawać towary do koszyka bez konieczności tworzenia kodu promocyjnego, który zapewnia rabat, ręcznie. Poczekamy na oficjalne uruchomienie opcji dla wszystkich sprzedawców.

Grudzień 2017 r

Amazon „podrzuca” opinie

Przedsiębiorcy pracujący na europejskich stronach zauważają, że Amazon czasami przekazuje niektóre opinie między różnymi rynkami. Oznacza to, że gdy na przykład na brytyjskim Amazonie dla tego produktu nie ma żadnych opinii, algorytm może generować opinie z innych stron, na których ten produkt ma takie opinie.

Wygląda to tak:

Wcześniej wzajemna wymiana opinii odbywała się w miejscach amerykańskich, kanadyjskich i meksykańskich, a teraz kolej dotarła do Europy.

Uruchomienie Amazonu w Australii – główne wiadomości z grudnia

Uruchomienie australijskiej strony Amazonu, która odbyła się 4 grudnia, było główną wiadomością miesiąca. W przypadku Amazonu niezwykle ważne było, aby rozpocząć przed świętami Bożego Narodzenia, w czasie, aby zebrać śmietankę na nowym rynku.

A praca była naprawdę gigantyczna: otwarcie centrów FBA, zawarcie umowy z Australia Post, aby zapewnić szybką dostawę towarów na całym kontynencie (bezpłatna dostawa zamówień 3-7 dni w większości części Australii i do 10 dni w przypadku odległych części). Kolejnym krokiem jest uruchomienie programu Prime, który jest obiecany do połowy 2018 roku.

To, co nazywane jest koszmarem dla australijskich sklepów detalicznych, może być dla nas wielką szansą. Co więcej, społeczność absolwentów SalesHub ma już pierwsze udane doświadczenia z Amazon Australia, chociaż do tej pory tylko na warunkach FBM, ale nie tak daleko i uruchomienie kont FBA na rynku australijskim.

Czas rozpocząć działalność na Amazonie.

Jak widać, Amazon żyje intensywnie, rośnie i rozwija się. Ten trend będzie kontynuowany w ciągu najbliższych kilku lat, co oznacza, że ​​teraz jest „złoty wiek”, aby rozpocząć tworzenie własnego biznesu na Amazonie.

Jak to zrobić? Jak w ogóle zrozumieć? Jak nauczyć się wykorzystywać cały istniejący i przyszły potencjał firmy Amazon do budowania własnego biznesu?

Odpowiedzi na wszystkie te pytania można uzyskać, przechodząc przez program Master Grupy od SalesHub „Budowanie biznesu na Amazon według metody Private Label”, w ramach której, w ciągu 90 dni szkolenia, krok po kroku przejdziesz przez wszystkie etapy tworzenia własnej firmy, razem z ekspertami społeczności .

Z programem Master Group można zapoznać się pod tym linkiem. Najbliższy start już wkrótce – 1 marca 2018 r. Dołącz do nas.

W drugiej części materiału „Amazon się zmienia!” Będzie to dotyczyło zmian na Amazonie, które są spodziewane w tym roku i jak prawidłowo je wykorzystać do sukcesu i rozwoju swojego biznesu. Bądź na bieżąco z nami!

Leave A Comment