Początek 29 listopada 2018| Master Grupa № 6

3 miesiące szkolenia + 2 miesiące konsultacji

Zbuduj zautomatyzowany biznes
na Amazon w ciągu 90 dni

Otrzymuj stabilny dochód z dowolnego miejsca na świecie bez magazynu i własnej produkcji

Perspektywy, które daje biznes na Amazon

Stabilna gospodarka
i rynki światowe

  • Zyskujesz i kalkulujesz w twardej walucie
  • Nie jesteś zależny od lokalnych kryzysów i dewaluacji
  • Masz kupujących z całego świata
  • Masz dostęp do magazynów i dostawców towarów na całym świecie

Miejsca na rynku Amazon
zawsze są!

  • Obroty platformy rosną o 30% rocznie
  • Ogólna sprzedaż online rośnie o 20-30% rocznie
  • Otwierają się nowe rynki, teraz - australijski
  • Możesz tworzyć własne nowe kategorie i nisze

Amazon używa
najnowszych technologii

  • Amazon Go - sklep bez kas i kolejek, rozliczenie online
  • Dostawa przez drony, szafki Amazon Locker, technologia AWS
  • Zautomatyzowane magazyny na całym świecie
  • Zrobotyzowana technologia przechowywania

Autory programu oraz główne ekperci Master Grupy
Igor Kustov i Artem Korshun

Igor
  • twórca społeczności Amazon, autor kursu
  • 2 590 absolwentów 27 absolwentów stało się milionerami w dolarach
  • 581 absolwentów z obrotem
    od $10 000 do $350 000 miesięcznie
Artem
  • praktykujący przedsiębiorca-amazon
  • spędził 500 godzin osobistej porady biznesowej na Amazon
  • przeprowadził 39 webinarów szkoleniowych
  • autor 3 unikatowych metod szybkiego wzrostu biznesu

Ogólne wyniki:

Z powodzeniem wprowadziliśmy na rynek 18 marek
Całkowity obrót trenerów:
$5 000 000 rocznie

Czeka na Ciebie 7 praktycznych etapów rozpoczęcia działalności

Wszystkie kroki będą nadzorowane przez zespół ekspertów SalesHub, który poprowadzi każdego uczestnika Master Grupy od zera i do wyniku

13 MODUŁÓW -

szkolenie online w 7
etapach uruchamiania biznesu

90 DNI

stałego wsparcia
uczestników MG # 5

2 MIESIĄCE

Profesjonalnego
wsparcia dla absolwentów

2 eksperta

i kuratorzy, którzy nauczają na
osobistym doświadczeniu Amazon-biznesu

Konto osobiste

Raz w tygodniu uczestnik otrzymuje kilka lekcji wideo i praktyczną pracę domową z terminami

Webinary

W każdy piątek odbywa się webinar z analizą tematu i opracowaniem pytań od uczestników. Prowadzone są także regularne webinary dotyczące aktualnych tematów związanych z Amazon-biznesem.

Nadzór ekspercki

Eksperci Master Grupy sprawdzają i zatwierdzają kluczowe zadania: wybór towarów i dostawcy, stworzenie strony towaru, narzędzia marketingowe itp.

SalesHub consulting

Stałe wsparcie online dla uczestników w ich projektach przez grupę wsparcia – Amazon-przedsiębiorców. Konsultacje ekspertów na cotygodniowych webinariach i na Facebooku

Amazon-Wiki

Dostęp do szerokiej gamy danych zgromadzonych przez ekspertów projektu

Partnerzy serwisowi

Baza sprawdzonych firm i usług, które ułatwią uruchamianie i promocję na Amazon

Kanały komunikacji

Freshdesk, e-mail, dla grupy VIP - Skype. Komunikacja i wymiana doświadczeń w zamkniętej grupie Facebook z aniołami biznesu - liderami opinii, aktywnymi i odnoszącymi sukcesy absolwentami SalesHub. Spotkania na żywo z ekspertami Master Grupy i zagranicznymi ekspertami.

A po ukończeniu staniesz się częścią zamkniętej społeczności Graduates i uzyskasz dostęp do zaawansowanych treści i spotkań na żywo.

Program Master Grupy jest zbudowany na obecnych zasadach Amazon i praktycznym doświadczeniu przedsiębiorców SalesHub

  • Moduł 0
  • Moduł 1
  • Moduł 2
  • Moduł 3
  • Moduł 4
  • Moduł 5
  • Moduł 6
  • Moduł 7

Moduł 0

Znajomość z Amazon

  • Czym jest Amazon.com
  • Dlaczego globalny biznes lepiej budować na Amazon.com
  • Jak go zbudować, będąc w Polsce / Niemczech / Anglii:
  • Cechy mentalności Chin i Stanów Zjednoczonych oraz bariera językowa
  • Jak kontrolować jakość towarów nie wyjeżdżając za granicę
  • Jak organizować pracę firmy i budować procesy biznesowe (magazyny, dostawy, systemy wypłat)
  • Jak ogromny jest rynek Amazon.com
  • Które rynki konsumenckie (kraje) obejmuje Amazon.com
  • Dlaczego to jest najprostszy sposób na zbudowanie stabilnego biznesu?

Twoje wyniki
po module:

Zrozumiałeś i zbudowałeś jasny model biznesowy, wyznaczyłeś cele.

Moduł 1

Analiza rynku i wybór towaru

  • Wybór produktu:"7 Najważniejszych parametrów", wtyczki i model Artema Korszuna
  • Potencjalnie niebezpieczne produkty i najbardziej dochodowe kategorii na Amazon.
  • Dlaczego lepiej wybrać nisze, które cię inspirują: hobby, pasja, problemy
  • Ocena produktu, wpływ wagi i korytarz cen
  • Obliczenie zysku, praca z konkurencją
  • Jak motywować klientów zostawiać opinie
  • Przegląd serwisów Watchcount i Slickdeals
  • Przykłady poprawnie wybranych nisz i wyniki sprzedaży
  • Tabela "atrakcyjnej możliwości"

Twoje wyniki
po module:

Wybrałeś dochodową niszę, kategorię i swój towar zgodnie z nowym algorytmem.

Moduł 2

Dostawcy. Sporządzenie Planu Biznesu.
Budżetowanie.

  • Wybór dostawcy
  • 3 główne kryterium wyboru dostawcy i sprawdzanie "uczciwości"
  • Dlaczego warto wybrać właśnie Chiny
  • Online platformy dla wyboru dostawcy
  • Szablony skutecznych maili
  • Ocena niezbędnych inwestycji i zasobów do uruchamiania:
  • Co zrobić samodzielnie, co delegować asystentom/freelancerom
  • Metoda oceny inwestycji i kosztów: prowizji, podatki, inne opłaty
  • Co to jest marża i obliczanie prowizji
  • Dokumenty: tabela kosztów i inwestycji, certyfikaty, patenty, incoterms

Twoje wyniki
po module:

Wybrałeś najlepszego dostawce z Chin i obliczyłeś budżet uruchamiania za pomocą specjalnej tabeli.

Moduł 3

Rejestracja konta

  • Przygotowanie do uruchomienia produktu
  • Rejestracja na Amazon.com
  • Rejestracja w urzędzie skarbowym, raporty
  • Centrum sprzedaży Amazon.com
  • Przegląd opcji dostawy towaru na Amazon.com: Air, Sea, FedEx, DHL, UPS, inne.
  • Opcje przyjmowania płatności (PayPal, WesternUnion, TT, Aliexpress)

Twoje wyniki
po module:

Zarejestrowałeś się na Amazon, wybrałeś opcje dostawy i płatności.

Moduł 4

Zamawianie próbek
i pierwsza partia na Amazon

  • Samples (próbki): od zamówienia do sprawdzenia.
  • Ile towaru należy do pierwszego zamówienia.
  • Algorytm przeprowadzenia pierwszej dostawy produktu na Amazon.
  • Jak obliczyć koszt wysyłki pierwszej partii.
  • Gwarancją handlowa od Artema Korszuna.
  • Przegląd zagadnień prawnych

Twoje wyniki
po module:

Zamówiłeś, otrzymałeś i sprawdziłeś próbki, a także organizowałeś dostawę towaru z Chin na magazyny Amazon.

Moduł 5

Tworzenie marki: logo,
opakowanie, subskrybenci

  • Dlaczego ważne jest, aby budować silną markę, a nie tylko sprzedawać produkty.
  • Jak stworzyć rozpoznawalne i silne logo.
  • Jaki powinien być projekt opakowania produktu.
  • Metody zbierania bazy subskrybentów.
  • Jak utworzyć i skonfigurować stronę internetową marki.

Twoje wyniki
po module:

Stworzyłeś markę, logo, z oryginalnym opakowaniem i rozpoznawalnym stylem.

Moduł 6

Identyfikacja produktu: UPC,
listing i shippment

  • 3 strategii sprzedaży na Amazon.com.
  • Check-lista uruchamiania procesów biznesowych.
  • Wszystko o kodach: kupujemy UPC.
  • Tworzymy podstawowy i sprzedający listing do wysokiej konwersji.
  • Copywriting i zasady tekstu sprzedającego.
  • Szablony, nagłówki i sprzedający opis produktu.
  • CTA: tworzymy właściwe wezwanie do działania.
  • Jak tworzyć zdjęcia, które sprzedadzą produkt.
  • Tworzenie shippmentu: organizacja wysyłki towaru do kupującego.

Twoje wyniki
po module:

Masz copywritera i projektanta, stworzono sprzedający listing i przemyślano wysyłkę.
Możesz kontrolować magazyn i dostępność towaru.

Moduł 7

Algorytm promocji produktu
w TOP na Amazon przy użyciu technologii
«Wir 2.1»

  • Algorytm promocji produktu w TOP na Amazon przy użyciu technologii
    "Wir 2.1"
  • Korzyści z promocji: dlaczego jest to konieczne?
  • Na co trzeba być przygotowanym, a z czym trzeba się pogodzić
  • Opracowanie strategii promocji
  • PPC reklamy na Amazon.com
  • Strategia pracy z social media: Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest
  • Strategia kampanij mailowych: zbieranie bazy i rozsyłanie
  • Tworzenie Special Offer stron (praca z kuponami)
  • Opinie: pobudzamy klientów, opracowujemy negatywne opinie
  • 9 powodów, dlaczego produkt nie startuje.

Twoje wyniki
po module:

Masz kompleksową strategię promocji,
twój towar znajduje się na pierwszych stronach, reklama uruchomiona, są pierwsze sprzedaży.
Otrzymałeś pierwsze opinie za pomocą zamkniętej grupy SalesHub.
Twój towar kupują i piszą opinie.

Udany biznes na Amazon może uruchomić każdy

Właściciel biznesu

Rozpocznij efektywny biznes z publicznością o wysokiej sile nabywczej z całego świata - zdobądź stabilne źródło dochodów.

Początkujący bez doświadczenia

Otwórz swój pierwszy biznes pod opieką doświadczonych mentorów. Bez niepowodzeń na początku i straconego budżetu

Dla startupowców i podróżników

Zarządzaj dochodowym biznesem z dowolnego miejsca na świecie, nie będąc przywiązanym do biura, pracowników, magazynów

Wsparcie online od Amazon-przedsiębiorców

Dmitrij Kirilovskij

3 lata na Amazon

Natalie Melanyina

2 lata na Amazon

Nazar Slobodyanyuk

2,5 roku na Amazon

Eugene Eremin

1,5 roku na Amazon

Denis Khmarsky

1 rok na Amazon

Valery Ochenkov

1,5 roku na Amazon

Pavel Yaranin

2,5 roku na Amazon

Dmitry Simonchuk

2 lata na Amazon

Wybierz Wygodny dla Ciebie pakiet

Basic

Zostało 8 miejsc

Pakiet zawiera 8 opcji

5129 zł

Optimum

Zostało 12 miejsc

Pakiet zawiera 19 opcji

9109 zł

Premium

Zostało 6 miejsc

Pakiet zawiera 13 opcji

28529 zł

Gwarancja 100%
zwrotu pieniędzy

Możesz zwrócić pełną kwotę w ciągu 14 dni od rozpoczęcia szkolenia i jesteśmy gotowi podpisać umowę, która to gwarantuje
Zobacz szablon umowy

Wyniki naszych absolwentów

Zobacz, co możesz osiągnąć i po treningu

Bonusy w wysokości 1000 USD dla kursantów SalesHub Otrzymasz bezpłatny zestaw usług, dzięki którym uruchamianie będzie bardziej skutecznym

Rabat na usługi
analiza nisz i towarów

Dożywotnia zniżka 50% na pakiet Start z AmzScout, minus 20 USD miesięcznie dla Hello Profit, od 15 USD do 100 USD dla CashCowPro

Warunki specjalne
współpraca z Payoneer

Otrzymanie 50 $ na konto po otrzymaniu pierwszych 100 $

Managing Your Amazon
Business

zniżka dla uczestników Grupy Master - 30%

Usługa śledzenia
Pozycje słów kluczowych

Darmowe zwiększenie do następnej taryfy. Gdy płacisz za pakiet BASIC, otrzymujesz pakiet STANDARDOWY

Specjalne ceny dla
Kody kreskowe UPC

Różne pakiety z zestawami kodów kreskowych UPC dla towarów na Amazon. Cena za jeden kod kreskowy zaczyna się od 1,5 USD

Bezpłatne uczestnictwo
w Online-Intesa

Trzydniowy Kurs, który zawiera cały schemat samodzielnego budowania biznesu

Wymieniaj studia przypadków, technologie i pomysły w zamkniętej społeczności SalesHub

Praca i konsultacje w zamkniętej grupie Fb

FAQ Często zadawane pytania

Jak zapłacić za uczestnictwo?

Konieczne jest wydanie wniosku i opłacenie uczestnictwa. Następnie nasz menedżer skontaktuje się z Tobą, poda Ci wszystkie szczegóły organizacyjne i odpowie na twoje pytania.

A jeśli teraz wybiorę pakiet "Optimum", czy mogę przełączyć się na "Premium"?

Przełączanie można wykonać bez problemów po dodatkowej wypłacie brakującego kosztu pakietu.

Jak odzyskać pieniądze, jeśli szkolenie nie zadziałało?

Skontaktuj się z nami telefonicznie nie później niż w okresie gwarancyjnym, a my zwrócimy Ci pieniądze. Pieniądze są zwracane tylko płatnikowi - jeśli firma zapłacił, pieniądze można zwrócić tylko na konto firmy.

Czy muszę zarejestrować firmę w USA? Jest wart swojej ceny!

Nie, to nie jest konieczne. Sprzedamy od osoby spoza USA. Nasz planowany obrót jest uważany za mały i pozwala na jego wykonanie.

Czy problem zostanie rozpatrzony, wysyłanie towarów z Ukrainy / Rosji do Amazonii?

Nie rozważamy metod dostawy z Ukrainy / Rosji do Stanów Zjednoczonych, ale poza tym nie ma różnic. Nasze instrukcje są równie odpowiednie do sprzedaży towarów krajowych i chińskich.

Jaki jest minimalny / optymalny budżet początkowy (pierwsza partia towarów + marketing) na dziś?

5000 USD na zakup towarów, działania promocyjne, płatności za usługi. Przy mniejszym budżecie będzie ograniczony wybór produktu. Z powodu małej partii, nie otrzymasz dobrych cen od dostawcy. Może nie być wystarczającego budżetu, aby promować produkt. Will luka gotówkowa przy zakupie drugiej partii towarów.

Za jaki okres mogę zwrócić zainwestowane środki?

2-3 miesiące po uruchomieniu. Wszystko zależy od niszy, produktu, jego jakości, imprezy i tak dalej.

Mam słaby angielski. Czy to jest problem?

Dla 90% komunikacji, wystarczy podstawowej wiedzy + google translator.

Twoje pytanie nie zostało odebrane?

Zapytaj w tym formularzu, a menedżer SalesHub odpowie wkrótce.