Badanie: jak będą kupować ubrania w 2018 roku na rynku amerykańskim

Otwieramy nową sekcję na naszym blogu – Badania. W nim opublikujemy materiały, które pozwolą nam ocenić trendy na Amazon i firmach internetowych. Czy chcesz więcej tych materiałów? Napisz o tym w komentarzach. Czy chcesz otrzymywać ogłoszenia o podobnych materiałach na e-mail? Następnie skorzystaj z formularza subskrypcji na końcu artykułu.

Pierwszym materiałem jest tłumaczenie wyników badania, które zostało przeprowadzone przez niezależną firmę badawczą Survata w San Francisco, na zlecenie firmy CPC Strategy. Jest całkowicie poświęcony określaniu trendów, które są istotne dla internetowej sprzedaży odzieży w USA w 2018 roku. Dlatego, jeśli już sprzedajesz ubrania na Amazon lub po prostu planujesz uruchomić w kategorii Clothing, to zdecydowanie musisz zapoznać się z tym materiałem.

Treść badania:

Wprowadzenie

Amazon robi postępy w handlu odzieżą online

Desktop jest wciąż aktualny, ale rośnie segment odbiorców kupujących na urządzeniach mobilnych

Bezpieczeństwo, opinie klientów i filtry produktów to kluczowe priorytety dla kupujących odzież

Ludzie kupują ubrania na Amazon, z tych samych powodów, co wszystko inne

Casual i odzież w stylu basics – wybór kupujących online

Wniosek

Wprowadzenie

Nie planowano, że badania te będą poświęcone Amazon, ale jak to często bywa, jeśli chodzi o handel online – Amazon jest przedmiotem uwagi.

Historycznie tak się stało, że Amazon starał się zaprezentować ubrania na swojej platformie w wygodny dla oka sposób (w rzeczywistości nawet eBay okazał się lepszy). A do tego momentu Amazon nie zdobył znanych marek modowych, które stwierdziły, że platforma im „nie pasuje”.

Jednak badanie 1.500 kupujących z USA pokazuje, że Amazon może ostatecznie zająć wiodącą pozycję w niektórych kluczowych segmentach sprzedaży odzieży.

Eksperci finansowi z Cowen & Co. przewidują, że w 2018 r. przychody Amazon ze sprzedaży odzieży wyniosą 28 mld USD. Inni eksperci przewidują, że do 2020 r. sprzedaż osiągnie poziom 85 miliardów dolarów.

W tym badaniu przyjrzymy się danym, które pokażą nisze, w których Amazon ma szansę odnieść sukces w sprzedaży ubrań, jak również te, w których małe sklepy wciąż pływają, oraz w jaki sposób detaliści i marki modowe mogą konkurować ze sobą.

Amazon robi postępy w handlu odzieżą online

Przeprowadziliśmy wywiady z respondentami i dowiedzieliśmy się, gdzie w ciągu ostatnich sześciu miesięcy częściej kupowali ubrania (można było wybrać kilka opcji jednocześnie). Co zaskakujące, Amazon.com wygrał – 52,1% głosów. 46,7% nabywców skupiło się na zakupach w sklepach detalicznych lub na stronach marek.

Spośród wszystkich respondentów 53% kobiet stwierdziło, że woli kupować bezpośrednio ze strony internetowej sprzedawcy, podczas gdy 56% mężczyzn twierdzi, że chętniej kupuje ubrania na Amazon.com.

Sądząc po badaniach, wiele marek odzieży i sprzedawców już zaczyna martwić się o swoją pozycję na rynku. Najwyraźniej inwestycja Amazon w rozwój Clothing opłaca się.

Jak wiemy, Amazon może zaoferować klientom dobre ceny, wygodę zamawiania i dostawę towarów. Co więcej, dla niektórych istnieje dodatkowa zachęta do zakupu na tej platformie – obecność konta Prime. Jednocześnie sklepy detaliczne będą miały coraz większe trudności z konkurowaniem o kupującego, znajdują się w sytuacji, w której zmuszone są szukać sposobów na zatrzymanie swoich odbiorców.

Możemy dodać kilka opinii pracowników naszej firmy (uwaga redaktora: mówimy o strategii firmy CPC)

Wolę robić zakupy z Amazon Prime, ponieważ wydaje mi się to wygodniejsze. Jeśli ubrania nie pasują lub nie lubię jej stylu, wiem, że w każdej chwili mogę zwrócić / wymienić to. Nie mówię, że inni dostawcy tego nie oferowali, ale wydaje mi się, że łatwiej jest zrobić z Amazon.

Laura Navar (Laura Navar)
Główny księgowy firmy
CPC Strategy

Zazwyczaj kupuję ubrania na tych stronach (w witrynie marki lub sprzedawcy), na których wcześniej dokonałem zakupu i wiem na pewno, że ich rzeczy są dla mnie odpowiednie. Jeśli chodzi o ubrania, nie chcę tracić czasu na wymianę rzeczy, które mi nie odpowiadały

Aaron Gooden
Analityk handlowy firmy
CPC Strategy

Desktop jest wciąż aktualny, ale rośnie segment odbiorców kupujących z urządzeń mobilnych

71% respondentów stwierdziło, że woli kupować ubrania za pomocą stacjonarnych komputerów lub laptopów, a 18,1% preferuje telefony komórkowe, kolejne 7,5% korzysta z tabletów.

Wyniki te potwierdzają dane uzyskane podczas ankiety wśród kupujących w 2017 roku:

Spośród wszystkich grup wiekowych respondenci w wieku od 18 do 24 lat częściej używają telefonów komórkowych do zakupu ubrań (40%).

Używamy smartfonów wszędzie, więc dlaczego nie wykorzystać ich do zakupu ubrań?

Istnieje kilka powodów, które pokazują prawdziwą rolę urządzeń mobilnych w dokonywaniu zakupów.

Interfejsy witryn mobilnych nie są tego samego typu (mają różne funkcje)

Zasadniczo funkcjonalność wielu witryn mobilnych różnych sieci i sprzedawców detalicznych jest znacznie gorsza od wersji na komputery stacjonarne.

Jeśli jestem pośpiechu, mogę kupić coś przez telefon, ale pamiętam, że badanie konkretnego produktu w ograniczonym zakresie wersji mobilnej witryny jest znacznie trudniejsze..

Tien Nguyen
Dyrektor ds. Technologii w firmie
CPC Strategy

Oczywiste jest, że sprzedający odzież musi upewnić się, że mobilna wersja zbiega się z desktop – w przeciwnym razie ryzyko utraty klientów.

Telefon komórkowy jest wygodniejszy w surfowaniu zapoznawczym

Czy zauważyłeś, że liczba odwiedzających Twoje witryny komórkowe rośnie, ale współczynnik konwersji spada? Najprawdopodobniej wynika to z faktu, że większość klientów korzysta z telefonu, aby po prostu zapoznać się z produktami, a do zakupu towarów, preferują komputery.

Większość czasu spędzam na zakupach online z telefonu, to zapoznanie się. A kiedy jestem już przy komputerze, dokładnie wiem, co muszę kupić.

Sarah Sanchez
Kierownik firmy
CPC Strategy

Kupujący używają kilku urządzeń do przeglądania i kupowania ubrań

Wszyscy reklamodawcy online wiedzą, że sposób kupowania przez klienta rzadko jest bezpośredni. Na przykład najpierw surfują i badają towary na smartfonie, a następnie kupują na laptopie lub komputerze.

Według raportu Criteo 2016 Fashion Flash:

87% tych, którzy kupują ubrania z tabletu, użyło kilku innych urządzeń;

79% osób, które korzystały ze smartfona, by kupić ubrania, korzystało również z kilku dodatkowych urządzeń.

Wolę używać telefonu do kupowania ubrań w sklepach, z którymi już wcześniej miałem do czynienia i kiedy ich mobilne wersje są całkiem wygodne. W takich sklepach mogę kupić ze smartfona lub specjalnej aplikacji, ponieważ je znam i jestem pewien, że to mi odpowiada. Niemniej jednak trochę boję się kupować w tych witrynach, których wcześniej nie spotkałem i nie miałem doświadczenia kupowania od nich.

Aaron Gooden
Analityk handlowy firmy
CPC Strategy

Mimo że smartfony nie są faworytami zakupu ubrań, nie można zaprzeczyć, że już odgrywają ważną rolę w łańcuchu towarów kupujących i staną się bardziej popularne z każdym pokoleniem. Wniosek ten obejmuje również aplikacje mobilne.

Według amerykańskiego raportu na temat aplikacji mobilnych ComScore w 2017 roku, 35% uważa aplikację Amazon za niezbędną.

Nie, twoja aplikacja nie zastąpi aplikacji Amazon, ale warto walczyć o miejsce w smartfonach Twoich klientów.

Bezpieczeństwo, opinie klientów i filtry produktów to kluczowe priorytety dla kupujących odzież

35% respondentów, którzy kupują ubrania w Internecie, stwierdziło, że kwestia bezpieczeństwa jest dla nich jeszcze ważniejsza niż zdjęcia o wysokiej rozdzielczości. Możemy argumentować, że ze względu na niedawny szum związany z hackowaniem kont, konsumenci są bardziej świadomi małej zielonej blokady w linii URL (uwaga redaktora: istnieją certyfikaty SSL w celu ochrony danych osobowych odwiedzających witrynę).

Dziś trudno jest nawet założyć, że szanująca się marka nie ma na swojej stronie internetowej wystarczającej ochrony danych osobowych. Skupmy się więc na dwóch pozostałych najważniejszych funkcjach: filtrach i opiniach klientów.

Wytrzymałość filtrów

Możliwość filtrowania wyników wyszukiwania jest bardzo ważna, znacznie ułatwia proces wyboru, zwłaszcza gdy detaliści mają tysiące produktów

Kirk Adkins
Menedżer ds. Rozwoju sprzedaży
CPC Strategy

Bardzo denerwujące, gdy już zamierzasz coś kupić, ale okazuje się, że nie ma twojego rozmiaru. Używając filtrów, mogę uniknąć takich rozczarowań

Laura Navar (Laura Navar)
Główny księgowy firmy
CPC Strategy

20,6% kupujących ubrania uważa, że ​​niezwykle ważne jest, aby mieć możliwość filtrowania towarów według parametrów, takich jak rozmiar i cena. Filtry są podstawową funkcją wielu stron sprzedających ubrania, ale muszą być w równym stopniu dostępne zarówno z telefonów komórkowych, jak iz komputerów.

Znaczenie opinii klientów

Na liście priorytetów dla 18,6% respondentów – opinie innych kupujących znajdują się tuż za filtrami.

Kupujący mogą nie zdecydować się na zakup, nie będąc pewnymi, że otrzymają te same towary, co na zdjęciu, lub nie będą patrzeć na nie w taki sam sposób, jak na modelu. A oto opinie przychodzą na scenę i wiele marek wykorzystuje specjalne firmy, aby je zebrać i konkurować z Amazon.

Opinie – kolejny obszar, w którym dominuje Amazon. Klienci ufają kupującym, którzy dzielą się swoimi opiniami na temat produktów, ale pod względem ubioru – trudno zaufać komukolwiek. W przeciwieństwie do witaminy C, która pasuje do wszystkiego, ubrania są czymś bardzo osobistym i mogą wyglądać inaczej w zależności od rozmiaru (ubrania) i sylwetki osoby.

Wszyscy ludzie są inni i dlatego nie zawsze trzeba wierzyć w to, co mówią inni. Uważam, że wartości opinii nie należy przeceniać.

Sam Blash (Sam Blush)
Analityk handlowy firmy
CPC Strategy

Klienci chcą zobaczyć towary na prawdziwych ludziach. Aby znaleźć równowagę między reprezentacją marki a prawdziwym rodzajem towarów, naprawdę nie wszystkim udaje się.

Ani Collum
Dyrektor ds. Marketingu marki
Ellie Kai

Marki i detaliści mają możliwość podniesienia wartości opinii do zupełnie nowego poziomu poprzez uwzględnienie treści tworzonych przez kupujących.

Ludzie kupują ubrania na Amazon, z tych samych powodów, co wszystko inne

Wśród tych, którzy zamawiają ubrania na Amazon, 30,8% robi to, ponieważ Amazon zapewnia szybką i bezpłatną wysyłkę, a 24,7% respondentów kupuje niskie ceny.

Ta statystyka jest również zgodna z wynikami ankiety konsumenckiej Amazon z 2017 roku.

Nie bardzo interesuje mnie moda i odzież, ale kupiłem zimowy strój na Amazon ze względu na wygodę i cenę

Nathan Sparks
Przedstawiciel  ds. Rozwoju sprzedaży
CPC Strategy

Odzież z Amazon nie słynie z jakości (do tej pory)

Nie powinno Cię dziwić, że ludzie wybierają Amazon dzięki bezpłatnej i szybkiej dostawie, niskim cenom i wygodnej okazji zawarcia transakcji.

Należy jednak zauważyć, że bardzo niewielu zgłosiło „wysoką jakość” jako powód zakupu na tej platformie.

Ale to może się zmienić. W chwili obecnej główną zasadą detalistów jest: jeśli nie może konkurować z bezpłatną wysyłką i niskimi cenami, trzeba mieć unikalny produkt lub produkt o wysokiej jakości (i nie byłoby zbyteczne, aby uzyskać własną armię fanów, oczywiście).

I, oczywiście, nie zapominaj o takim czynniku, jak wygoda! Jeśli sprawisz, że twój proces handlowy stanie się jeszcze wygodniejszy niż na Amazon, będziesz miał możliwość zatrzymania swoich klientów. Brass, startup odzieży damskiej, podniósł wygodę ukończenia transakcji na wyższy poziom, oferując darmowe dopasowanie odzieży, każdemu, kto się o nią postara. To jest coś, z czym nawet handlowi giganci, jak Amazon, nie mogą konkurować.

Takie specjalne oferty, jak „kupuj przez Internet, zabierz w sklepie”, dostawa, a także szczegółowy opis do zdjęcia produktu – pomogą uczynić proces zakupu wygodniejszym dla Twoich klientów.

Ani Collum
Dyrektor ds. Marketingu marki
Ellie Kai

Casual oraz odzież w stylu basics – wybór kupujących online

Zapytani o rodzaje ubrań, które respondenci kupili w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, 54% kupujących ujęło odzież casual na swojej liście (z wyjątkiem jeansów i sarafan). Odzież sportowa, odzież wierzchnia i domowa, a także odzież podstawowa, zyskały wartości od 25% do 29,3%.

Oficjalne ubrania, takie jak sukienki i kostiumy, zajęły tylko 13,6% list kupujących.

 

Popularność zakupów online dla basics rzeczy, casual i odzieży sportowej można wytłumaczyć faktem, że skarpetki i legginsy łatwiej dopasować według rozmiaru.

Ten stan rzeczy nie ogranicza Amazon, wręcz przeciwnie, umożliwiając mu umocnienie pozycji na rynku odzieżowym.

T-shirty – tak, skarpetki – tak, ale spodnie, garnitury i buty … Nie kupię ich na Amazon. Łatwo kupić ogólne ubrania, takie jak skarpety i t-shirty, ponieważ ogólnie rzecz biorąc, wymiary rynku są takie same. Ze spodniami, butami i garniturami, naprawdę muszę je wypróbować, aby upewnić się, że pasują.

Jeff Yamauchi (Je ff Yamauchi)
Menedżer ds. Rozwoju sprzedaży
CPC Strategy

Levi’s, Under Armour i Adidas – najważniejsi partnerzy Amazon w tej chwili, wszyscy koncentrują się na odzieży sportowej

Nowy monopol odzieży Basics

Calvin Klein znalazł również sposób na współpracę z Amazon bez poświęcania swojej reputacji. Zamiast sprzedawać swoją najlepszą kolekcję na platformie, wolą sprzedawać ekskluzywne linie bielizny i ubrania w stylu basics.

Jeśli reprezentujesz markę lub sprzedawcę sprzedającego odzież casual lub sportową, a nie jesteś Lululemonem lub inną tak dobrze znaną marką, prawdopodobnie już wiesz o rosnącej dominacji Amazon na twoim rynku.

Jak na ironię, dopóki angażujesz się w konkurencyjne wojny za cenę, znane marki korzystają z szerokiego grona odbiorców i zasięgu rynku oferowanego przez Amazon.

Jeśli Twoja marka zajmuje pewną niszę w świadomości konsumentów, jesteś na dobrej drodze … Bez marki, która jest związana z jakością i stylem życia, na Amazon będziesz konkurować tylko ceną z innymi podobnymi produktami. Dlatego UGG czuje się dobrze na Amazon – są one wspierane mocą marki. Oczywiście, możesz kupić fałszywkę, ale jeśli ktoś chce UGG, nie ma nic do zrobienia – kupi to

Nikki Baird
Partner zarządzający Spółki
Retail Systems Research

Świetne możliwości

Wyniki naszych badań pokazują, że inne rodzaje odzieży, takie jak odzież męska i formalna, są nadal bardzo trudne do sprzedania w Internecie.

Ale wciąż istnieją możliwości przełomu na tym rynku. Bonobos już to zrobił. Yoox Net-a-Porter Group również. Farfetch to robi (ze wzrostem zysku o + 74% rocznie). Ponieważ wszystko jest możliwe.

 

Wniosek

Z tego badania można wyciągnąć kilka ważnych wniosków. Na przykład:

Nie ignoruj ​​Amazon

Amazon coraz częściej inwestuje w rozwój Private Label i jest zainteresowany poprawą ich jakości, a nie tylko ilością. Dołącz do tego ruchu. Jeśli już tworzysz atrakcyjną markę dla odbiorców, masz dobrą stronę internetową i wysokiej jakości odzież, to wiedz – Amazon ułatwia markom wyróżnienie się na platformie z funkcjami Enchased Brand Content i A + content dla storefront.

Czy chcesz wiedzieć, jak wprowadzić własną markę odzieży do Amazon? Możesz wziąć kurs od SalesHub „Budowanie biznesu online na Amazon przez 90 dni”, podczas którego możesz krok po kroku z ekspertami z SalesHub budować własną firmę na rynku amerykańskim.

Informacje o programie kursu i dacie rozpoczęcia są dostępne pod tym linkiem.

Zainwestuj w swoją stronę

Wersja mobilna witryny może nie mieć dużej konwersji, ale upewnij się, że jest to część łańcucha, który zachęca odbiorców do zakupu. Upewnij się, że wiesz, jak Twoja witryna wygląda na smartfonie i ma wystarczającą funkcjonalność.

Rozwiń swoją grupę odbiorców

Marki i detaliści nie mogą przegapić tego kroku. Jeśli zrobisz wszystko, co konieczne, a Twoi klienci Cię lubią, daj im możliwość dzielenia się opiniami o Twoich produktach, a także połącz programy lojalnościowe i programy skierowań.

Stwórz swoją markę lub przygotuj się na wojny cenowe

Jeśli nie jesteś wyjątkową marką i jesteś ograniczony warunkami pracy z dystrybutorami, nie zdziw się, jak szybko przejdziesz do wojen cenowych. Bądź marką, którą chcą być konkurenci, bądź gotowy do konkurowania ceną, zwłaszcza jeśli sprzedajesz na Amazon. Oznacza to tylko jedno – nadszedł czas, aby zainwestować więcej w kampanie mające na celu podniesienie świadomości marki lub rozpoczęcie sprzedaży bezpośrednio konsumentowi.

Rozważ pracę w niszy do produkcji odzieży, która jest zamknięta dla sprzedaży online … Na razie …

Wcześniej wspomnieliśmy o męskich ubraniach, ale ta ankieta wykazała również, że odzież dziecięca, ubrania służbowe i służbowe są nadal kategoriami, w których konsumenci wahają się kupować w Internecie. Dowiedz się dlaczego, a następnie uatrakcyjnij swoje propozycje dla zainteresowanych odbiorców.

Badania

Zbadano 1502 respondentów w wieku od 18 do 65 lat w okresie od 17 listopada 2017 r. do 20 listopada 2017 r. Za pośrednictwem platformy Survata. Wszyscy respondenci zostali zapytani: „Czy kiedykolwiek kupowałeś ubrania online?”. Ankieta dotyczyła tylko tych, którzy odpowiedzieli „tak”.

Większość tych nabywców nie jest zakupoholikami. Tylko 14% respondentów twierdzi, że kupuje ubrania online raz w miesiącu, a 85% twierdzi, że kupuje ubrania online tylko 1-5 razy w roku.

Metodologia badań

Survata przeprowadziła ankietę wśród 1502 respondentów online w dniach 17-20 listopada 2017 r. Respondenci nie otrzymali żadnej pieniężnej rekompensaty za swój udział. Więcej metodologii na temat Survata można uzyskać na stronie survata.com/methodology.

Czy chcesz otrzymywać więcej podobnych materiałów?

W tym celu wystarczy podać swój e-mail w poniższym formularzu. Otrzymasz 2-3 powiadomienia miesięcznie z zapowiedziami nowych materiałów na naszym blogu.

subskrybcja bloga SalesHub
Akceptując politykę prywatności wyrażasz zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez AMAZING CORPORATION S.R.O., danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.). Pełna polityka prywatności znajduje się na stronie: https://saleshub.edu.pl/polityka-prywatnosci

 

Leave A Comment