Casey Gauss: Zarobiłem mój pierwszy milion w ciągu trzech lat!

23 czerwca 2018 w Kijowie odbędzie się trzecie Forum „Biznes na Amazon”. Co roku jego speakerami zostają praktyki biznesu Amazon z całego świata, przedsiębiorcy z milionami obrotów. Najbliższe Forum nie będzie wyjątkiem, ale jeden z gości może Cię zaskoczyć, bo zarobił miliony bez żadnej sprzedaży na platformie. Jednocześnie jego usługa pomogła innym ludziom w sprzedaży tysięcy produktów i wprowadzaniu nowych produktów na Amazon.

Chodzi o Casey Gauss i jego usługę Viral Launch, pomagającą w uruchomieniu (i ponownym uruchomieniu) sprzedaży towarów na Amazon. Zespół Casey’a przeprowadził dzisiaj ponad 17 000 udanych produktów na rynek. Imponująca liczba? Sugerujemy wysłuchanie opowieści Casey o tym, jak to wszystko się zaczęło.

Casey o początkach wielkiej drogi

Tak więc, w chwili gdy uruchomiłem Viral Launch, zrezygnowałem z college’u, gdzie studiowałem biznes, a potem nauczyłem się kodować, i w tam momencie miałem już kilka aplikacji dla iOS. Pewnego dnia przyszedł do mnie mój znajomy, który był sprzedawcą na Amazon i zaproponował mi wspólne prowadzenie biznesu, a jednocześnie opowiedział mi o swoim pomyśle, by stworzyć „Viral Launch”.

Jego praca polegała na pracy z sprzedawcami Amazon, a ja bezpośrednio stworzyłem platformę, i faktycznie położyłem fundament pod Viral Launch (to, czym Viral Launch jest teraz). Chciał zostać i ukończyć college, ale ja chciałem zacząć pracę. Viral Launch został oficjalnie stworzony w małym mieszkaniu w Indianie, na środkowym zachodzie USA.

W tym czasie nie mieliśmy pieniędzy, żeby zapłacić za ogrzewanie, a ja musiałem pracować siedząc w zimowej kurtce ze skarpetkami na rękach. Tak, to były bardzo trudne czasy dla Viral Launch.

Viral Launch dzisiaj

Viral Launch ma wiele informacji o wprowadzaniu nowych produktów, o tym, jakie produkty mogą odnieść sukces, na co zwraca uwagę Amazon, gdy pozycjonuje produkty na Amazon. Mamy obecnie ponad 30 000 uruchomień w dzień i w tym samym czasie monitorujemy treść listingów, strukturę słów kluczowych, czy są umieszczone słowa kluczowe w tytule i bullets, jak często występują, używano jakiegoś szczególnego lub wspólnego wyrażenia.

Monitorujemy również wszystkie rodzaje sprzedaży: organiczne i promocyjne, ale monitorujemy ranking, aby zrozumieć, w jaki sposób każda sprzedaż odnosi się do słów kluczowych i wpływa na BSR. Każdego dnia wykonujemy około 300 startów, co pozwala nam zobaczyć cały obraz, cały układ, co działa, a co nie, jakie czynniki przyczyniają się do udanych startów.

Jeśli zapytasz, czy możemy wprowadzić dowolny produkt na pierwszą stronę Amazon? Odpowiemy tak, ale z pewnym zastrzeżeniem, czy jesteś gotowy wydać pieniądze, aby to osiągnąć … Istnieje wiele słów kluczowych o wysokiej częstotliwości, takich jak: olej rybny, serwatka z witaminą C, olejki eteryczne … i wszystkie one należą do pięciu najważniejszych słów kluczowych , więc mówimy, że powinieneś być gotów wydawać pieniądze, a potem zarabiać!

Co wpływa na ranking produktu na Amazon?

Największy wkład w ranking słów kluczowych na Amazon robi sprzedaż. Wiele osób uważa, że ​​szybkość sprzedaży jest ważna, uważam, że lepiej powiedzieć – historię sprzedaży. Tak więc, Amazon śledzi sprzedaż w następujących obszarach: 24 godziny, 48 godzin, 5,7, 14 dni, 6 miesięcy i Amazon oblicza średnią liczbę sprzedaży dziennie przy użyciu określonego słowa kluczowego i określonego produktu.

Weźmy na przykład olej z ryb. Przedmioty na pierwszej stronie są sprzedawane po 50 sztuk dziennie, wszystko to jest wyświetlane w historii sprzedaży danego dnia, przez 7 dni itp. Jeśli chcesz znaleźć się w rankingu obok tego sprzedawcy, musisz utworzyć podobną historię sprzedaży, będą to te same 50 sprzedaży dziennie dla tego samego słowa kluczowego – fish oil.

Istnieje również wiele innych czynników, takich jak: lokalizacja słów kluczowych w listingu, czy masz słowo kluczowe w tytule, w bullets, gdzie w ogóle są one w twoim listingu. Nie sądzę, że Amazon bierze pod uwagę takie wskaźniki jak konwersja, liczba czy ranking opinii. Nawet jeśli tak, to te pozycje mają bardzo mały wpływ na określenie ostatecznego rankingu. Podsumowując, oczywiście sprzedaż ma wielkie znaczenie!

Casey o udanych strategiach pracy na Amazon

Istnieją dwa główne podejścia, które są stosowane przez dużych sprzedawców, ale reszta sprzedawców nie jest tak skoncentrowana na tym. Pierwsze podejście to zasada 80/20. Jest wielu sprzedawców, którzy bardzo chcieliby podwoić, potroić swoje zyski, większość z nich sprzedaje za kwotę od 1 miliona do 5 milionów dolarów rocznie, a wielu z nich myśli o tym, jak zróżnicować biznes, aby dalej odnosić sukcesy. Zaczynają przenosić się na inne platformy: Shopify, Walmart …

Ale jest inna historia. Znam wielu facetów, którzy cicho sprzedają setki milionów rocznie wyłącznie na Amazon. 99,5% tych facetów, bezwzględną większość swoich sprzedaży (80-90%) przeprowadzają na Amazon. Mogę podać przykłady osób, które wydały miliony dolarów na budowę sklepu na Shopify lub na innych platformach, i tylko jeden z nich odniósł sukces.

Ci wielcy sprzedawcy, zanim wzięli pod uwagę inne witryny, niż Amazon, najpierw rozwinęli swoją markę do 30 milionów, a potem już podjęli jakiekolwiek działania. Tak więc pierwszą opcją jest reguła 80/20 i koncentracja na tym, co przynosi sukces, a to jest Amazon.

Drugie podejście to agresywne prowadzenie biznesu i wydawanie dużych pieniędzy. Wielu z was wcześniej, a nawet teraz robi to: obniża ceny, korzysta z reklam, aby poprawić swój ranking. Czasami działa to na rynkach o niskiej konkurencji, ale proces ten trwa zbyt długo, niż gdybyś prowadził promocję poprzez Viral Launch.

Z kolei wielcy sprzedawcy są bardzo agresywni w swoich promocjach / reklamach. Mogą pozwolić sobie na użycie słów kluczowych z pierwszej piątki w pierwszym miesiącu, oczywiście wydają dużo pieniędzy na promocję, co daje im możliwość podniesienia rankingu w pierwszych miesiącach. A potem sytuacja rozwija się jak śnieżka, wydali pieniądze, ale daje im to możliwość zwiększenia sprzedaży, uzyskania informacji zwrotnej itp. Inwestują w swój sukces, aby pomnożyć go w przyszłości. Jest to odwieczny ruch i przykład agresywnego zachowania na rynku.

Wskazówki dla początkujących od Casey

Jeśli dopiero zaczynasz na Amazon, pierwszym kluczem do sukcesu jest wybór odpowiedniego produktu. Ale musisz zacząć od zrozumienia dźwigni sukcesu. Ważne jest, aby ustalić, czy ten produkt odniesie sukces, czy warto ty się zajmować. Jeśli wybierzesz odpowiedni produkt, jego uruchomienie będzie łatwiejsze i szybsze, ale jeśli dokonasz złego wyboru – wszystko będzie trudniejsze!

Jeśli jesteś początkującym sprzedawcą, to moja rada dla ciebie, zawsze bądź energiczny / wytrwały, tak, oczywiście, mogą pojawić się pewne trudności, ale jeśli wybrałeś odpowiedni produkt, to takie zachowanie może być w pełni uzasadnione.

Tak więc, na małych rynkach, gdzie sprzedaje się 300 sztuk miesięcznie, być stałym / agresywnym oznacza sprzedawać 200 sztuk przez 30 dni, a nawet 100 sztuk. Wszystko zależy od poziomu konkurencyjności rynkowej. Musisz upewnić się, że na wybranym rynku będziesz w stanie udowodnić swoją wartość!

 

Istnieje wiele rynków, na których sprzedawcy TOP sprzedają 100 sztuk dziennie, może grać na twoją korzyść, nawet jeśli sprzedajesz tylko 30-50 sztuk. Najważniejsze to być wytrwałym. Idź do sukcesu, istnieje wiele możliwości dla nowicjuszy, aby wyprzedzić istniejących sprzedawców, ale oni mogą również pomóc obecnym konkurentom oderwać się od Ciebie. Nie bój się trudności, przejdź na pierwszą stronę i idź do sukcesu!

Pierwsza strona wyników wyszukiwania Amazon

Najprostszym sposobem ustalenia liczby jednostek, które musisz sprzedać i dostać się na pierwsze strony, jest zidentyfikowanie sprzedawcy, który zajmuje miejsce dla tego słowa kluczowego, do którego chcesz się udać.

Powiedzmy, że chcesz dostać się do TOP 10, aby znaleźć słowo kluczowe „olej rybny”. Ciągle to pamiętam, ponieważ jest to świetny przykład produktu, którego zdecydowanie nie powinieneś sprzedawać. Przede wszystkim musisz zrozumieć, ile jednostek sprzedają ci faceci na miesiąc, dzień itd. Zobacz, ile jednostek miesięcznie, podziel przez 30 i zdobądź liczbę sprzedaży dziennie. Aby znaleźć się w rankingu obok, musisz sprzedać (lub rozdać) tę samą kwotę.

Jeśli oni sprzedają 900 sztuk miesięcznie, to 30 dziennie, więc musisz sprzedać co najmniej 30 sztuk, aby osiągnąć swój poziom! Osiągasz te liczby w ciągu 7 dni … dlaczego 7, ponieważ spełnia warunek historii sprzedaży przez 7 dni. A długoterminowy sukces jest całkiem realny.

Czy możesz przejść do pierwszej strony bez użycia Viral Launch? Odpowiedź: zależy to od sytuacji. Na dość konkurencyjnych rynkach, na przykład, sprzedaż oleju z ryb, olejków eterycznych, sprzedawcy, którzy znajdują się na pierwszej stronie, używają już Viral Launch lub innych dodatkowych taktyk, aby utrzymać swoją ocenę. Na takich rynkach jest prawie niemożliwe, aby nie używać programów pomocniczych do podniesienia rankingu.

Jest wiele możliwości: możesz użyć reklamy na Facebooku lub być nadaktywnym za pomocą reklam. Jeśli możesz pokazać wysoki poziom sprzedaży, to oczywiście będziesz na wiodących pozycjach w rankingu.

Zaletą używania programów takich jak Viral Launch (oczywiście, jestem trochę uprzedzony) jest to, że jest to bardzo prosty sposób, w który spędzicie dosłownie 15 minut, aby załadować kupony, zidentyfikować słowa kluczowe, określić liczbę jednostek i wszystkie , od teraz nie będziesz mieć żadnych dodatkowych kłopotów. Zaletą Viral Launch jest prostota, wydajność i oszczędność czasu.

Teraz na Amazon jest okazja, aby zająć nie tak konkurencyjne rynki, umieścić doskonały listing, ustalić konkurencyjną cenę, możesz bardzo szybko zwiększyć swój ranking, nawet bez używania Viral Launch. Chciałbym podsumować, że wszystkie rynki są inne, więc upewnij się, że wybrałeś dla siebie najlepszą strategię zachowań na tym rynku.

Casey o niuansach używania kuponów z rabatami na Amazon

Jedną ze standardowych pytań brzmi – jaki procent zniżki należy używać, aby skutecznie uruchomić lub poprawić BSR? Gdzieś raz na trzy miesiące zazwyczaj pojawiają się plotki o zniżkę na reklamę w wysokości 90% lub to, że duże rabaty nie wpływają na ranking …

W ogóle, Amazon nie bierze pod uwagę cenę, po której produkt został zakupiony, bo jest ważniejsza cena podana w listingu. Jeśli spojrzeć na dane na koncie Seller Central, widać dochód, która opiera się na określonej cenie, a nie cenie zakupu. Powodem, dla którego robimy 90% zniżki na Viral Launch, to dlatego, że robimy setki uruchomień codziennie i chcemy się upewnić, że mamy wystarczającą moc dla każdego z nich.

Tak więc nasi klienci mają taki dochód uznaniowy, aby wydawać go na transakcje Viral Launch każdego dnia, odpowiednio, im niższa cena zakupu, tym więcej jednostek kupią, co pozwala nam obsługiwać wszystkie uruchomienia! Gdybyśmy mogli, pracowaliby z rabatami 20% i 50%, ale nie możemy. Jeśli możesz zarządzać tym samym natężeniem ruchu z rabatami w wysokości 20% lub nawet przy pełnym koszcie towarów, poleciłbym to zrobić.

O rozwoju Amazon i projektu Viral Launch

Co się stanie, gdy Amazon zmieni swoje algorytmy? Prawdopodobnie to pytanie nie dawało mi spokoju pierwsze półtora roku pracy z Viral Launch. Dlatego nasz zespół nie rosnął w pierwszej połowie roku, bałem się tylko tego. Nie chciałem dać ludziom pracę, jeśli potencjalnie mogli stracić jej jutro. Amazon nieustannie zmienia swoje algorytmy!

Amazon – jest to ogromna maszyna, która stale pracuje, a każda sprzedaż ma minimalny wpływ na kształtowanie się rankingów. Algorytm się zmienia, ale nie kardynalnie.

Ostatni raz to się stało wiosną 2016 roku. Zaczęliśmy dostrzegać, że Amazon zacząła przywiązywać większą wagę dla słów kluczowych, zwłaszcza w tytule. Każde słowo kluczowe w tytule podczas kampanii promocyjnej przyczyniło się do znacznego wzrostu rankingu.

W listopadzie 2016 zaczęliśmy zauważać, że redukcja do 30% słów kluczowych, które znaleźliśmy w tytule, ma znaczący wpływ na ranking słów kluczowych. Ciągle się zmienia algorytm. Spodziewam się, że algorytm do pewnego stopnia nie pozwoli kuponam podnieść ranking i może być będzie brana pod uwagę i cena, którą ktoś płaci, w określaniu jaki ranking przypisać produktu.

W tej chwili tego nia ma, stosujemy wiele systemów śledzenia, tak aby nie przegapić. Myślę, że sytuacja na razie jest pozytywna dla nas i naszych klientów. Na pewno jest to możliwe, że coś się zmieni, na razie tego się jeszcze nie stało, ale musimy być gotowi.

Wskazówki dla przedsiębiorców Amazon

№1 Moja rada dla sprzedających na Amazon to: Upewnij się, że wybrałeś właściwy produkt. Moje głębokie przekonanie, że każdy produkt jest dobry, o ile jest idealny dla Ciebie, Twojej firmy i Twoich celów.

Dla niektórych sprzedawców, produkt, który przynosi 2000 $ zysku, jest absolutnie doskonały. Ponieważ nie mają dodatkowych pieniędzy, aby kupić duży magazyn, nie mają pieniędzy, aby inwestować w drogie produkty … Ale dla dużych marek, które sprzedawają na milionowe kwotę w miesiąc, towar za $ 2.000 absolutnie nie interesujący.

Właściwy wybór towaru, daje możliwość zmaksymalizować potencjał dochodów w ciągu zaledwie 30  – 60 dni pracy na Amazon, a zły wybór, wręcz przeciwnie, rzuca cię w czasie na 12 miesięcy +, albo nawet w ogóle, nie odniesiesz sukcesu. Przede wszystkim, należy wybrać odpowiedni produkt dla siebie, a reszta będzie dużo łatwiejsze.

Najbliższe webinaria ze speakerami Amazon-Forum

Spotkaj się online z Casey można na bespłatnym webinarium w dniu 19 kwietnia. Program zostanie poświęcony research, a Casey powie Ci, jak znaleźć swoją kopalnię złota na Amazon. Zarejestruj się na webinarium tutaj.

I oczywiście, możesz spotkać się z Casey Gaussa na żywo na forum „Biznes na Amazon” w Kijowie w dniu 23 czerwca. Nie przegap tej okazji do komunikowania. Zarejestruj się już dziś.

Leave A Comment