Jak przeprowadzić się do Tajlandii uruchomiwszy biznes na Amazon. O błędach i sukcesach podczas startu w Amazon-biznesie..

Wcześniej już opowiadaliśmy historię Anastazji Binyk, a dzisiaj zapytamy, jak bardzo zmieniło się jej życie i co nowego odkryła w podejściu do Amazon-biznesu.

 

O Tajlandii: Przyleciała, aby zobaczyć i zdecydowała się zostać

Swój pierwszy produkt na Amazon Anastazja uruchomiła 3 lata temu, był dochodowy, ale nie sprzedawał się tak, jak tego chciała i wyraźnie nie pozwolił jej odlecieć do Tajlandii jak najdalej od zimnej kijowskiej zimy. Doświadczenie przyszło z czasem i już następny towar sprzedawał się na poziomie 15-20 sztuk dziennie. To właśnie w tym momencie zrozumiała, że Amazon – to jest coś, czym warto się zajmować.

Dziś Anastazja wprowadziła już kilka udanych towarów i jejobroty sięgają około $200 000 miesięcznie, zysk netto wynosi prawie 20% od tej kwoty. Prawie całe zyski są reinwestowane w nowe produkty i promocję uruchomionych wcześniej towarów.

Obrót Anastazji w ciągu ostatnich 30 dni sprzedaży

Podobają Ci się te liczby? A wszystko zaczęło się od szkolenia w Master Grupie i dość małej kwoty początkowej inwestycji ok. 2000 dolarów, które w ciągu 3 lat zostały zamienione na biznes, który można sprzedać za nie mniej niż milion dolarów.

Chcesz uruchomić własny Amazon-biznes razem z ekspertami SalesHub? Dołącz do najbliższej Master Grupy – praktycznego kursu, w którym przejdziesz przez wszystkie etapy uruchamiania biznesu na Amazon wraz z zespołem SalesHub.

Zarejestruj się do Master Grupy

O tym, jak zmienił się Amazon-biznes w ostatnim czasie.

Dziś na uruchomienie nowego produktu na Amazon Anastazja wydaje minimum $10 000, w tym wydatki na reklamę i promocję. Przy tym oczekiwania są następujące: przez 4-6 miesięcy osiągnięcie obrotów w wysokości $30 000 na jednym produkcie, z zyskiem netto nie mniejszym niż 20%.

Czy można wystartować z mniejszą kwotą, około $3000-$5000? Tak, jednak promocja i osiągnięcie dobrej sprzedaży zajmie więcej czasu, rok – półtora zamiast 3-6 miesięcy.

Wskazówka od Anastazji dla tych, którzy dopiero zaczynają Amazon-biznes:

Nie rozpaczaj i nie wpadaj w panikę, odnoś się do wszystkiego z humorem. Nie bój się inwestować, nie bój się uruchamiać towarów i nie bój się porażki. Skup się na biznesie, Private Label Amazon – to nie hobby i nie dodatkowy zarobek.


Więcej historii sukcesu na Amazon

Leave A Comment