„Opracowaliśmy krok po kroku biznesplan do uruchomienia dochodowej sprzedaży towaru na Amazon w 2019 roku”.

*workshop – 8-godzinny webinar – zebranie głównej teorii
z zaawansowanego kursu – Master Grupy.

W tym czasie szczegółowo omówimy wszystkie główne etapy uruchamiania,
odpowiemy na pytania, pokażemy przykłady.

Do kogo kierujemy to szkolenie?

Nowicjusz w Amazon-biznesie

Nie wiesz jeszcze nic o Amazon, musisz zrozumieć cały model tego biznesu w maksymalnie krótkim czasie.

Początkujący Amazon-sprzedawca

Już robisz pierwsze kroki w biznesie na Amazon, jednak potrzebujesz jednolitego algorytmu, jak krok po kroku rozpocząć sprzedaż towaru pod własną marką, unikając pułapek.

Doświadczony Amazon-sprzedawca

Już handlujesz towarami swojej marki na Amazon lub zajmujesz się innym rodzajem Amazon-biznesu i potrzebujesz dowiedzieć się o nowych technikach uruchomienia sprzedaży albo chcesz opanować nowy kierunek (Private Label).

Etapy wprowadzenia na rynek Amazon

Podstawowe informacje potrzebne do uruchomienia pełnej działalności na Amazon

1. Wybór niszy i towaru

Zły wybór towaru powoduje  utratę inwestycji (środków pieniężnych i czasowych). Do wyboru właściwego towaru istnieje  algorytm matematyczny.

2. Wybór sprawdzonego dostawcy

Niestety producenci nie zawsze prowadzą „uczciwą grę” z klientami. Trzeba poprawnie zbudować z nimi współpracę od pierwszego dnia i uniemożliwić ryzyko utraty towaru lub wadliwej partii.

3. Tworzenie marki wśród tysięcy innych

Sprawdzony system tworzenia marki pozwoli konkurować z doświadczonymi sprzedawcami już na starcie. Nie musisz czekać kilka lat, aż klienci poznają markę, aby rozpocząć sprzedaż.

4. Dostawa na Amazon

Właściwy wybór rodzaju dostawy pomoże:
– zmniejszyć ryzyko utraty\uszkodzenia partii|
– obniżyć koszty partii
– przyspieszyć start sprzedaży na Amazon

5. Marketing sklepu

W dzisiejszym świecie „dopasowanie” marketingu jest jednym z kluczy do sukcesu w biznesie. Teraz zrobienie pięknych zdjęć i opisów to za mało. Trzeba dostosować się pod algorytmy Amazon.

6. Sprzedaż towaru

Techniki i „pułapki” ustawień listingu, które sprawią, że Twój towar będzie się sprzedawał. Otrzymasz wiedzę dotyczącą tego jak przebiega proces sprzedaży i jak pracować z klientami.

Program warsztatów

Mamy cel — stworzyć społeczność udanych online-przedsiębiorców i wymieniając się doświadczeniami, wyprowadzać biznes każdego sprzedawcy na nowe horyzonty.

Etapy uruchomienia sprzedaży:

Etap 1 – Wszystko o Amazon i wyborze produktu

  1. Co to jest Amazon?
  2. Fulfilment by Amazon (FBA)
  3. Dlaczego kupować w Chinach?
  4. Główne etapy uruchamiania na Amazon
  5. Strategii pracy na Amazon
  6. Private Label
  7. Wybór pierwszego produktu

Etap 2 – Dostawa towaru i tworzenie strony towaru

  1. Wybór pierwszego dostawcy
  2. Zamówienie próbek produktów
  3. Rejestracja konta na Amazon
  4. Zamówienie pierwszej partii produktów
  5. Tworzenie Listingu (strona produktu) na Amazon
  6. Tworzenie Shipment’u na dostawę pierwszej partii na Amazon

Etap 3 – Marketing

  1. Semantyczne jądro słów kluczowych dla danego produktu
  2. Wypełnienie listingu słowami kluczowymi
  3. Indeksowanie listingu
  4. Sposoby ulepszenia konwersji listingu
  5. Zdjęcia do listingu
  6. Sprzedający copywriting

Etap 4 – Uruchamianie i dostosowanie marketingu

  1. Algorytm wprowadzenia produktu na Amazon
  2. Opinie do rozpoczęcia sprzedaży
  3. Reklama na Amazon – AMAZON PPC
  4. Organiczny ranking na Amazon
  5. Korzystanie z Facebook do reklamy
  6. Inne sposoby promocji

Autorzy Warsztatu

Udani Amazon-sprzedawcy

Igor Kustow

Współzałożyciel SalesHub

  • założyciel Amazon-społeczności
  • wyszkolił 2590 studentów, 27 absolwentów zostało dolarowymi milionerami
  • 581 absolwentów z obrotem od $10 000 do $350 000 miesięcznie
  • Rocznie wydaje na naukę ponad $20 000

Artem Korszun

Partner SalesHub, ekspert w Private Label

  • Amazon-przedsiębiorca
  • Przeprowadził ponad 500 godzin osobistych konsultacji z biznesu na Amazon
  • Przeprowadził 39 webinarów szkoleniowych
  • Autor 3 unikalnych technik szybkiego rozwoju biznesu
  • Współautor kursu „Amazon-Maraton”

Dlaczego biznes na Amazon FBA
to najlepszy wybór w 2019 roku?

Dlaczego teraz i dlaczego Amazon?

Sprzedaż na rynku USA bez „sufitu”

  • Rynek w USA składa się z płacących klientów, którzy w większości są „zakupoholikami”
  • Rynek nie jest ograniczony, istnieje masa sposobów skalowania
  • Stabilny rynek z potężną gospodarką rynkową

Tworzenie własnej marki

  • Tworzysz pełnowartościowy biznes, który można sprzedać
  • Zaczynasz „wielką grę” na międzynarodowej przestrzeni handlowej

Zdalny biznes bez składu i personelu

  • Magazyn zapewnia Amazon
  • Opakowanie i wysyłkę wykonuje sam Amazon
  • Komunikacja z klientami od sprzedaży do opinii/zwrotu prowadzi Amazon
  • Zarządzanie z dowolnego miejsca na świecie

Wynik końcowy po warsztatach

Dostaniesz krok po kroku plan (z szablonami) wyszukiwania towaru,
opakowania własnej marki i uruchomienia sprzedaży
na największym,
najbogatszym i technologicznym marketplace
na świecie – Amazon

Format szkolenia:

Data edycji: 7 lutego.
Format: nagranie webinaru online ogólną trwałością około 8 godzin + oraz listę linków na wszystkie szablony, serwisy i materiały szkoleniowe.

W programie około  8 godzin treści od prelegenta, odpowiedzi na pytania na czacie i kontynuacja komunikacji w Amazon Community SalesHub.
Dostaniesz nagranie wydarzenia oraz listę linków na wszystkie szablony i serwisy.

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie odbyło się online.
Czas trwania
– około 8 godzin wiedzy.
Kupując udział dostajesz dostęp do nagrania oraz pakiet materiałów i bonusów.
Cena uczestnictwa —
1369 zł.

Często zadawane pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi

Czy jest jakaś gwarancja?

Jeśli materiał warsztatów wyda Ci się całkowicie bezużyteczny, w ciągu 3 dni od jego przeprowadzenia, możesz poprosić o zwrot wpłaconej kwoty.

Jak zarezerwować niższą cenę?

Zostaw wniosek w cenie bieżącej, a następnie wprowadź minimalną zaliczkę do rezerwacji miejsca i ceny uczestnictwa.

Czy będzie nagranie?

Nagranie i wszystkie materiały zostaną udostępnione dla Ciebie w ciągu 2 dni roboczych po przeprowadzeniu warsztatów.

Czy będzie wsparcie po warsztatach?

Można kontynuować komunikację z uczestnikami i trenerami na grupie Facebook — Zamknięta społeczność SalesHub.

Jeśli nie będę mógł uczestniczyć online, ktoś odpowie na moje pytania po wydarzeniu?

Możesz zadawać pytania w Facebook grupie — Zamknięta społeczność SalesHub. W grupie na pytania odpowiadają inni uczestnicy, trenerzy i zespół ekspertów SalesHub. Twoje pytanie nie pozostanie bez uwagi.

Comments are closed.