Szczegółowy przewodnik wyboru niszy dla biznesu wydawniczego

Temat Kindle-business na Amazon, ze względu na niskie początkowe inwestycje, nadal pozostaje istotny i powoduje zainteresowanie naszych odbiorców. Wraz z pojawieniem się tych historii sukcesu zainteresowanie tym tematem staje się jeszcze większe.

Sukces każdego e-booka na Amazon zależy od wielu czynników, z których najważniejszymi są właściwa definicja przedmiotów (wybór niszy dla książki) i promocja. Dziś porozmawiajmy o pierwszym aspekcie – wyborze opłacalnej niszy do wydania książki na Amazon.

Spis treści:

BSR-ranking

DS Amazon Quick View- użyteczny pomocnik

Wybór nisz dla Kindle-book według 7 kryteriów

Kryterium 1. BSR-ranking

Kryterium 2. Data publikacji książki

Kryterium 3. Liczba opinii

Kryterium 4. Popularność autora

Kryterium 5. Liczba wyników wyszukiwania i ich analiza

Kryterium 6. Możliwości tworzenia wartościowych treści

Kryterium 7. Możliwość wydania serii książek w tej niszy

Podsumowując wyniki badania

Nisze, na które powinieneś zwrócić uwagę

Ile możesz zarobić na książkach Kindle lub co stoi za BSR

 

BSR- ranking

Zacznijmy od najważniejszego – rankingu BSR (Best Seller Rank) lub czasami nazywanego ABSR (Amazon Best Seller Rank).

BSR to ocena produktu na Amazon (w tym przypadku książek) w stosunku do produktu lub książki bestsellera w tej kategorii / podkategorii. Bestseller BSR = 1, dla wszystkich innych towarów, odpowiednio, ta liczba jest większa. Czym większa ona jest – tym „głębiej” ten produkt lub książka jest w wynikach wyszukiwania dla tej kategorii i tym gorzej  jest sprzedawana książka.

Dlaczego to takie ważne? Bestseller to produkt lub książką, któresą najlepiej sprzedawane. Na wartość BSR wpływa głównie sprzedaż. To znaczy im niższa jest ta liczba, tym wyższa sprzedaż, co oznacza (przy równych cenach) i wyższe przychody ze sprzedaży.

Jak znaleźć BSR? Tutaj wszystko jest proste – wartość rankingu książki jest wyświetlana bezpośrednio na listingu towarów. Przeanalizujmy ten punkt na przykładzie. Oto książka na temat Stress Management i motywacji, która była bestsellerem w momencie pisania tego materiału. Jej ranking wyglądał następująco:

Pierwszy numer # 388 mówi nam, że książka jest na 388 miejscu sprzedaży wśród książek płatnych na Amazon. Biorąc pod uwagę, że na platformie znajduje się kilka milionów książek, jest to bardzo dobry wynik.

Poniższe liczby pokazują nam ranking tej publikacji w podkategoriach. Tak, ta książka jest bestsellerem w dwóch podkategoriach: Kindle Store> Kindle eBooks> Nonfiction> Self-Help> Stress Management i Books> Self-Help> Stress Management i na drugim miejscu sprzedaży w podkategorii  Kindle Store> Kindle eBooks> Business & Money > Management & Leadership > Motivational

Ważne jest, aby rozumieć, że BSR -ranking jest aktualizowany co 2 godziny (w oparciu o sprzedaży), ponieważ za tydzień można zobaczyć tutaj inne dane.

DS Amazon Quick View – użyteczny pomocnik

Aby ułatwić nawigację w BSR rankingu książek (i towarów) na Amazon, można zainstalować bezpłatne rozszerzenie dla Chrome – DS Amazon Quick View.

Po instalacji i aktywacji rozszerzenie wyświetla specjalne pole, w którym można znaleźć ogólne informacje o produkcie, w tym BSR-ranking w różnych podkategoriach. Pozwoli to zaoszczędzić sporo czasu na badanie.

Oto link do pobrania rozszerzenia ze sklepu Google Chrome.

Wybór nisz dla Kindle-book według 7 kryteriów

Ta metoda jest odpowiednia dla tych, którzy chcą szybko przeanalizować  kilka kategorii i podkategorii dla publikacji swojej książki.

Aby znaleźć opłacalną niszę, użyjemy 3 kryteriów wyszukiwania.

Kryterium 1. BSR-ranking

Pierwszą rzeczą, którą musimy ustalić, jest BSR- ranking pierwszych 5 książek tej podkategorii i upewnić się, że nie przekracza on wartości 100 000.

Przeanalizujmy dla jasności jedną z podkategorii żywność dla dietetyków, na przykład:
Kindle Store> Kindle eBooks> Cookbooks, Food & Wine > Special Diet > Low Fat

Kolejny bardzo ważny punkt: zwracamy uwagę tylko na książki płatne, to znaczy w wynikach wyszukiwania zostały wyświetlone: ​​Top 100 Paid

Razem mamy następujący obraz:

Cała pierwsza piątka ma ranking do 100 000:

    1. 1. BSR = 4918;
    1. 2. BSR = 4959;
    1. 3. BSR = 6784;
    1. 4. BSR = 9896;
    1. 5. BSR = 4959;

To znaczy według pierwszego kryterium ta podkategoria nam pasuje.

Dla porównania przeanalizujemy jeszcze jedną. Weźmy na przykład podkategorię – gotowanie żywności na imprezy:
Kindle Store> Kindle eBooks> Cookbooks, Food & Wine > Special Occasions > Party Planning

Oto wyniki emisji pierwszych pięciu książek z tej podkategorii:

Rankingi dla tych książek są nieco gorsze, ale cała piątka jest również uwzględniona w naszym kryterium (wartość BSR jest mniejsza niż 100 000):

  1. BSR = 10276;
  2. BSR = 54670;
  3. BSR = 59630;
  4. BSR = 60,796;
  5. BSR = 95298;

I tylko szósta książka ma BSR ponad 100 000 – jej ranking to 216.524.

Jeśli jedna z książek wypada z kryterium – można to zignorować, ale jeśli 2 lub więcej mają niski BSR (więcej niż 100 000) lepiej jest tę kategorię, jako niszę do pisania książki, nie brać pod uwagę.

Przejdźmy do kryterium nr 2.

Kryterium 2. Data publikacji książki

Podczas badania musimy wziąć pod uwagę datę publikacji książki na Amazon – książka powinna być starsza niż 2 miesiące.

Dlaczego to takie ważne? Faktem jest, że Amazon „promuje” nowe listingi, ponieważ książki, które zostały niedawno opublikowane, mogą mieć  ranking 20 000 – 30 000. Jeśli książka nie jest interesująca dla publiczności, to ostatecznie jej ocena spadnie do 300 000 – 500 000, jeśli jest aktywnie kupowana, w zależności od liczby zakupów, ranking pozostanie na poziomie 100 000.

Dlatego, aby nie pomylić się z rankingiem książki, należy zwrócić uwagę na datę publikacji, różnicy w 2 miesiące wystarczy, aby sprzedaż była „rozliczona”.

Więc w pierwszej piątce w Low Fat Cooking mamy:

  1. marzec 2016 r .;
  2. grudzień 2017 r. (obecnie marzec 2018 r., dlatego wszystko jest w porządku);
  3. wrzesień 2015 r .;
  4. marzec 2016 r .;
  5. styczeń 2014;

Szybko określić datę publikacji nam pomaga DS Amazon Quick View. Oto, jak to wygląda:

W listingu tej informacji można znaleźć w sekcji Product details::

W przypadku drugiej podkategorii Party Cooking Cooking mamy następujący obraz:

  1. styczeń 2018 r .;
  2. wrzesień 2017 r .;
  3. listopad 2016 r .;
  4. czerwiec 2017 r .;
  5. grudzień 2017 r .;

Tak więc ranking książki numer 1 może zostać częściowo sprowokowany przez niedawne uruchomienie sprzedaży, a nie dlatego, że jest interesująca dla odbiorców. Jeśli interesuje nas ta kategoria, warto zobaczyć, jak zachowuje się bestseller z czasem. Wszystkie pozostałe książki w obu kategoriach w pełni spełniają kryterium 2.

Kryterium 3. Liczba opinii

Opinie są bardzo ważnym kryterium – im więcej pozytywnych informacji zwrotnych z książki, tym łatwiej zostanie ona uzyskana, ponieważ kupujący kierują się opiniami innych osób. Nie zapomnij, że opinie można zamówić, nie możemy tego zweryfikować. Będziemy zainteresowani tylko ich liczbą.

Liczba opinii pierwszych pięciu książek z badanej podkategorii nie powinna przekraczać 30-40.

I znowu, jeśli jedna z tych książek ma ich więcej – nie straszne, ale jeśli wszystkie książki z pierwszej piątki będą miały wiele opinii- trudno będzie dostać się na szczyt w tej niszy.

Zobacz nasze kategorie. Pierwszą z nich jest dieta niskokaloryczna:

Niestety, wszystkie książki z pierwszych pięciu mają ranking ponad 30-40, co oznacza, że ​​ta nisza nie nadaje się do uruchamiania książek, jest zbyt duża konkurencja, która będzie dość kosztowna do pokonania.

Co jest z drugą podkategorią – Party Planning Cooking?

1 książka – 26 opinii;

2 książka – 22 opinii i nie wszystkie pozytywne;

3 książka  – 20 opinii;

4 książka – 18 opinii i bardzo dobry ranking;

5 książka – 36 opinii;

Sądząc po liczbie opinii i rankingam, kategoria ta całkowicie spełnia drugie kryterium i może być uważana za niszę dla naszego przyszłego bestsellera.

Kryterium 4. Popularność autora

Kolejnym ważnym czynnikiem jest popularność autorów (autor nie powinien mieć dużej liczby subskrybentów).

Jeśli okaże się, że autor jest bardzo popularny i ma dużą społeczność czytelników w Internecie, oznacza to, że sprzedaż na Amazon może być zapewniona nie przez ruch organiczny, ale przez ruch z sieci społecznościowych.

Powracamy do naszej pierwszej podkategorii – diet niskokalorycznych. Autorem pierwszej książki jest Brooke Griffin.

W biografii autora stwierdzono, że ​​Brook ma swoją własną stronę internetową SkinnyMom.com, odwiedzaną przez miliony kobiet z całego świata.

W reklamie można napisać cokolwiek, sprawdźmy, czy tak jest. Poszukajmy Brooke w sieciach społecznościowych lub za pośrednictwem jej strony.

Wymieniona strona jest chwilowo nie dostępna, ale w Facebook wszystko OK – to naprawdę bloger i ma więcej niż 30 000 subskrybentów,  więc każda jej nowa książka będzie sprzedawana bardzo dobrze od samego początku.

Co więcej, ona aktywnie publikuje nowe posty, jej zespół szybko reaguje na wiadomości w mesedżerze, a ona naprawdę ma stronę internetową, ale nie tę, która jest określona w profilu na Amazon.

W tym samym schemacie sprawdzamy innych autorów podkategorii. Ale skoro już zdecydowaliśmy, że podkategoria niskokalorycznego odżywiania nie jest dla nas interesująca z uwagi na dużą konkurencję i wysoki próg wejścia, sprawdźmy autorów z drugiej podkategorii.

A więc pięciu najlepszych autorów podkategorii Party Planning Cooking:

  1. Danielle Patterson – nie ma wypełnionego profilu autora;
  2. Shannon McMillian – nie ma wypełnionego profilu autora;
  3. Elana Cordova – profil jest, ale nie zawiera żadnych informacji ani zdjęć;
  4. J. Martinez – ta sama sytuacja, profil jest, ale pusty;
  5. Sasha Hassler – nie ma profilu autora na Amazon;

Ogółem, jeśli tworzymy  dla swojego pseudonimu profil autora i napiszemy historię, która wpłynie na uczucia publiczności, a także podciągniemy strony na portalach społecznościowych, będziemy mieli wszelkie szanse, aby dostać się do TOP tej kategorii.

Kryterium 5. Liczba wyników wyszukiwania i ich analiza

Zasadniczo, badania słów kluczowych mogą być podjęte na początku i można rozpocząć z nich, ale tak warto działać tylko w przypadku, gdy nie masz żadnych pomysłów na stworzenie książki. Jeśli badasz konkretną niszę, to jest to kryterium numer 5. Pozwoli nam to ocenić konkurencyjność wyszukiwań i jednocześnie zebrać słowa kluczowe do tytułu książki, a także do listingu – tytułu i opisu.

Liczba wyników wyszukiwania słowa kluczowego musi być większa niż 2000.

Ten parametr jest warunkowy, zawsze mogą istnieć wyjątki. Ale jeśli wyników wyszukiwania są tylko 300 – to ten temat nie jest zbyt popularny, ale jeśli przekracza 10 000, oznacza to, że istnieje bardzo duża konkurencja.

Frazy kluczowe można wybierać z tytułów książek konkurentów, z linii wyszukiwania Amazon (wskazówki), nazw podkategorii itp.

Sprawdźmy nasze podkategorie, zacznijmy od Low Fat Cooking i otrzymujemy 8000 wyników wyszukiwania.

Gdy jest tak wiele wyników wyszukiwania, warto sprawdzić ich liczbę w ciągu ostatnich 30 dni:

223 książki – to dość dużo, jeśli nasza będzie 224-ta, to przebić się na górę, będzie ciężko.

Niektóre nagłówki listingów są po prostu przesycone słowami kluczowymi, które można wyszukiwać. Na przykład, kombinacja słów Ketogenic Diet wykazuje wystarczającą liczbę wyników wyszukiwania, ale mniej konkurencyjna niż Low Fat Cooking- w sumie 3000 wyników.

Dla Ketogenic Cookbook otrzymujemy te same 3000 wyników, dlatego sensowne jest dalsze badanie tej kategorii dla innych parametrów.

A co z kategorią Party Planning Cooking? Poszukajmy książek na temat następujących żądań: Party Cookbook i Party Cooking.

 

Kategoria balansuje na granicy, ale podstawowe żądania uzyskają wymagane 2000 wyników wyszukiwania. “Recipes for party” również zyskuje 2000, ale “Party recipes” – nawet 10 000.

Powtórzymy: liczba  2000 w wynikach wyszukiwania jest warunkowa. Możesz mieć większe znaczenie dla siebie, ale ze zrozumieniem, im wyższe ono będzie – tym większa będzie potrzeba promocji książki na te ządanie.

Z kolei nie jest konieczne uwzględnianie podkategorii, których główne żądania nie dają nawet 1000 wyników. Jest to wyraźny dowód na to, że temat nie jest zbyt popularny i powoduje niskie zainteresowanie wśród odbiorców.

Kryterium 6. Możliwości tworzenia wartościowych treści

Aby napisać bestseller, nie wystarczy wybrać kategorię o rozsądnym stopniu konkurencji. Musimy tworzyć wysokiej jakości treści – tylko w tym przypadku książka będzie zbierać dobre opinie organiczne i sprzedawać się nawet po zakończeniu promocji.

Musisz odpowiedzieć na pytanie: czy w tej niszy można stworzyć naprawdę wartościową treść.

Jak to się określa? Na początek warto zapoznać się z treściami najpopularniejszych książek w tej podgrupie, aby ustalić, jak w pełni ujawnia się temat. Na tym etapie warto także zwrócić uwagę na liczbę stron – nie zawsze jest to wskaźnik kompletności treści, ale zrozumiesz, do jakiego stopnia materiał jest gotowy.

Drugą zaletą cennych spostrzeżeń jest informacja zwrotna od klientów, zarówno negatywna, jak i pozytywna. Na przykład, oto co znajdujemy w opiniach książki 2 z podkategorii „Party Planning Cooking”

Okazuje się, że książka zawiera wiele niedokładności w przepisach, źle redagowana i odnosi się do nieistniejącej strony. Wszystko to irytuje czytelników i, co logiczne, prowadzi do negatywnych opinii i zwrotów.

Także komentarzy mogą być źródłem informacji o tym, jaka książka jest w środku. Czasami niezadowoleni czytelnicy umieszczają w opiniach zdjęcia stron zawierających, ich zdaniem, absurdalne informacje, jak w tym przykładzie:

Aby odpowiedzieć na pytanie o wartość Twojej nowej książki, będziesz musiał głęboko zanurzyć się w temacie. Trzeba to zrobić i na pewno przyniesie to rezultaty. I podczas nurkowania – możesz odpowiedzieć na pytanie o kolejne kryterium wyboru niszy.

Kryterium 7. Możliwość opublikowania serii książek w tej niszy

Jeszcze jedno pytanie, na które będziesz musiał odpowiedzieć:

Czy w tej niszy można stworzyć serię książek? Jeśli odpowiedź brzmi „tak” – jest to kolejny plus na rzecz publikacji książki na ten temat.

Czy opublikowanie serii książek jest obowiązkowe? Dlaczego jest to konieczne?

Opublikować serię książek na dany lub pokrewny temat – niekoniecznie. Są jednak dwa bardzo ważne punkty, które należy wziąć pod uwagę:

> Łatwiej jest promować serię książek. Jeśli druga lub trzecia książka z serii jest bestsellerem i naprawdę spodoba się publiczności- to sprowokuje sprzedaż zarówno poprzednich, jak i kolejnych książek z tej serii

> Wokół serii książek łatwiej jest zbudować społeczność. Lub odwrotnie – pewnej społeczność ludzi (entuzjaści fitnessu, diabetycy lub podróżujący światłem itp.) łatwiej sprzedać serię książek niż jedną. Autor, który ma cykl książek na dany temat, wygląda bardziej profesjonalnie niż ten, który ma tylko jedną.

Podsumowując wyniki badania

A więc, co mamy z wyników badania dwóch podkategorii.

Pierwsza podkategoria – Low Fat Cooking

  1. Ranking BSR do 100 000 za pierwsze 5 książek – Tak;
  2. Data publikacji jest starsza niż 2 miesiące – tak, wszystko jest w porządku, wszystkie książki zostały opublikowane dawno temu;
  3. Liczba opinii jest mniejsza niż 30-40 – Nie, wszystkie książki z pierwszej piątki mają większą liczbę opinii, od 100 i powyżej;
  4. Popularność autorów – niestety, wszyscy autorzy z pierwszych pięciu są popularni, mają „napompowane” profile w sieciach społecznościowych i dużą liczbę subskrybentów;
  5. Badanie słów kluczowych – główne żądania o wysokim stopniu konkurencyjności, co ogólnie jest dobrze, ale pociąga za sobą zwiększenie budżetu na promocję reklamową książki;
  6. Zdolność do tworzenia wartości – większość książek ma dużą objętość, znaleźć swoją „twarz”i odejść od konkurencji trudno będzie, ale jest to możliwe;
  7. Możliwość tworzenia cyklu książki – tak, temat pozwala.

Podsumowując: nisza jest interesująca, opłacalna, ale konkurencja w niej jest na bardzo wysokim poziomie. Nie zaleca się pisania pierwszej książki, bez doświadczenia w pracy z sieciami społecznościowymi i promowania książki.

Drugą podkategorią jest Party Planning Cooking

  1. Ranking BSR do 100 000 za pierwsze 5 książek – Tak;
  2. Data publikacji jest starsza niż 2 miesiące – Tak, z wyjątkiem jednej książki;
  3. Liczba opinii jest mniejsza niż 30-40 – Tak, opinie ze wszystkich książek do 40;
  4. Popularność autorów – tak, wszyscy autorzy z pierwszej piątki nie mają pełnego profilu autora;
  5. Badanie słów kluczowych – główne żądania mają częstotliwość 2000 żądań;
  6. Zdolność do tworzenia wartości – tak, do książek istnieją roszczenia ze strony czytelników, eliminując które można uzyskać dużą popularność i dobre opinie;
  7. Możliwość tworzenia cyklu książki – tak, temat pozwala.

Podsumowując: nisza zdecydowanie zasługuje na uwagę, awans w niej nie będzie drogi, a zdobycie najwyższych pozycji nie będzie stosunkowo trudne.

Oto jak wygląda siedmio-parametrowe badanie niszowe. Cała procedura nie jest skomplikowana i zajmuje około 15-30 minut dla jednej podkategorii.

Nisze, na które powinieneś zwrócić uwagę

Strona InsiderMonkey.com w 2017 roku przeprowadziła własne badanie opłacalnych nisz dla książek Kindle. Metodologia stosowana przez specjalistów jest nieco inna od naszej, ale wynik zdecydowanie warto wziąć pod uwagę.

Oto lista tematów, które według InsiderMonkey mogą przynieść dobre zarobki autorom:

  1. Arts & Photography. Dla tej kategorii jakość publikacji jest bardzo ważna, musi być bardzo dobra;
  2. Sports & Outdoors. Temat sportu jest „zawsze zielony” i istnieje wiele podkategorii, z którymi można pracować;
  3. Science & Math;
  4. Self-Help – kategoria książek „Zrób sam” (DIY)
  5. Business & Money – inwestycja zawsze była popularnym tematem, teraz dodano do niej kryptowaluty);
  6. Romance – inny nie starzejący się temat;
  7. Science Fiction i Fantasy;
  8. Mystery, Thriller & Suspense;
  9. Reference – słowniki i podręczniki również nie tracą swojej popularności i mają wiele podkategorii;
  10. Comics & Graphic Novels – trudne w pracy, drogie w publikacji, popularne w USA, ale już zajęte przez sławnych wydawców;
  11. Literature i fiction.

Jeśli opuścisz skomplikowane w pracy kategorie, to pierwsze 5 pozycji mogą okazać się korzystne dla uruchomienia w działalności wydawniczej na Amazon. Pozostaje główne pytanie – ile można zarobić na tych książkach.

Ile możesz zarobić na książkach Kindle lub lub co stoi za BSR

Na koniec podajemy małą ogólną informację na temat liczby sprzedaży książek, która oznacza konkretną wartość BSR. Liczby są orientacyjne i mogą różnić się od rzeczywistych (około 20%, plugin uśrednia dzienną wielkość sprzedaży, a BSR z kolei zmienia się co 2 godziny).

Przy obliczaniu wielkości sprzedaży i wielkości rozalty, uwzględniamy jedynie wartość rankingu Amazon Bestsellers Rank (BSR) dla płatnych w Kindle Store (nie BSR książki w danej kategorii lub podkategorii). Możesz go znaleźć tutaj:

Aby obliczyć wielkość sprzedaży i wysokość royalty, użyjemy Kidle Bestseller Calculator, który jest zainstalowany na naszej stronie internetowej i jest dostępny w każdej chwili.

Zacznijmy od kategorii, którą uznaliśmy za nieodpowiednią do rozpoczęcia działalności wydawniczej ze względu na wysoką konkurencję – Low Fat Cooking.

Książka, która zajmuje pierwsze miejsce w tej podkategorii ma BSR = 4825, kosztem 0,99 USD.

Kalkulator daje nam wartość – 37 sprzedaży dziennie.

Cena książki wynosi 0,99 USD, co oznacza, że ​​royalty wynosi 0,35 USD od każdej sprzedaży.

W rezultacie daje nam to: 30×37 = 1110 sprzedaży miesięcznie i całkowite royalty – 388,5 $ miesięcznie (sprzedaż wyłącznie wersji elektronicznej książki, bez uwzględnienia sprzedaży wersji drukowanych na stronie CreateSpace).

Książka nr. 2 w tej samej kategorii, z dużym BSR w wysokości 8326 sztuk, ale w cenie 2,99 USD przynosi o wiele więcej honorarium niż dzisiejszy bestseller.

Kalkulator daje liczbę 19 sprzedaży dziennie, 570 sprzedaży miesięcznie. Royalty z jednej książki – 1,05 $ (przy pracy z planem 35%), co oznacza, że ​​ta książka przynosi comiesiąc – 598,5 USD, czyli więcej niż bestseller podkategorii.

Teraz weź najlepiej sprzedającą się książkę podkategorii Party Planning Cooking, która również była brana pod uwagę w tym przykładzie, z BSR = 10,276.

Z kalkulatora otrzymujemy wartość – 15 sprzedaży dziennie.

Cena książki wynosi 0,99 USD, co oznacza opłatę licencyjną w wysokości 0,35 USD za sprzedaż.

Daje nam to 30×15 = 450 sprzedaży miesięcznie, a royalty w wysokości 157,5 USD miesięcznie (to jest tylko sprzedaż wersji elektronicznej książki).

Całkiem dobrze, biorąc pod uwagę, że publikacja takiej książki może kosztować 150-250 $. To znaczy książka może się opłacić już w drugim miesiącu sprzedaży, aw przyszłym roku przyniesie dobry zysk netto, pod warunkiem, że sprzedaż znacznie się nie pogorszy.

Mając w swoim arsenale 10 takich książek, możesz otrzymać royalty w wysokości ponad 1500 USD miesięcznie. Najważniejsze, aby wybrać odpowiednią niszę i przygotować wysokiej jakości materiał. Jeśli odpowiednio zorganizujesz promocję książki, możesz liczyć nawet na duży miesięczny zysk, ponieważ widzieliśmy, że autor wyraźnie nie skończył z książką i kontem na Amazon, gdzie nie było nawet informacji o autorze.

Ale co najważniejsze: nie ograniczasz liczby książek. Mogą wynosić tuzin lub kilkaset, a royalty z kolei od 100 $ na miesiąc do dziesiątków tysięcy $. Właśnie jest brak sufitu zysków i przyciąga wielu sprzedawców w branży wydawniczej na platformie Amazon.

Jak nie przegapić niczego ważnego ze świata biznesu Amazon?

Jeśli chcesz otrzymywać krótkie powiadomienia o wydaniu tych i innych materiałów w wiadomości e-mail – wpisz je w polu poniżej. Otrzymasz 3-4 krótkie ogłoszenia miesięcznie z zapowiedziami nowych postów na blogu.

subskrybcja bloga SalesHub
Akceptując politykę prywatności wyrażasz zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez AMAZING CORPORATION S.R.O., danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.). Pełna polityka prywatności znajduje się na stronie: https://saleshub.edu.pl/polityka-prywatnosci

Leave A Comment