TOP 5 darmowych narzędzi dla Private Label biznesu

Automatyzacja każdego procesu, nawet częściowa, podnosi pracę na nowy poziom. Właśnie dla tego sprzedawcom Private Label są potrzebne różne aplikacje i programy. Jest ich wiele. Dziś proponujemy rozważyć te darmowe narzędzia, które nadają się na początek Twojego biznesu na Amazon.

DS Quick View

Wtyczka ta znacznie ułatwi ci analizę niszy. Dodatek pokazuje BSR bezpośrednio na stronie wyszukiwania produktów. Wynik jego pracy wygląda następująco:

Po najechaniu na dowolny towar na stronie wyników wyszukiwania, to rozszerzenie pokazuje informacje o produkcie w formie wyskakującego okienka. Widać nie tylko ogólny BSR, ale i BSR według kategorii, ASIN towaru, jego wymiary i wiele innych informacji. Rozszerzenie wyświetla również BSR pod towarem na stronie wyszukiwania.

Aplikacja dla Ghrome

Unicorn Smasher

Ten plugin pozwala na zaoszczędzenie czasu podczas Research’u. Pokazuje on dużą liczbę wskaźników niezbędnych podczas wyboru niszy – średnia ilość recenzji, obroty, BSR i tak dalej:

To rozszerzenie ma płatne odpowiedniki: Viral Launch | Helium 10AMZscout | Jungle Scout. W Master Grupie pracujemy właśnie z nimi i ufamy ich wskaźnikom.

Jednak na początku, aby nauczyć się podstaw i zaoszczędzić pieniądze, bezpłatne wtyczki wystarczą. Należy zwrócić uwagę na to, że cyfry różnią się znacznie. I częste pytanie: „Który dodatek (plugin) wybrać, aby uzyskać najdokładniejsze wyniki?” ma jedną odpowiedź: dokładne wskaźniki posiada tylko Amazon i prawdopodobnie nigdy ich nie ujawni.

Aplikacja do Ghrome

Keepa

Keepa – Amazon Price Tracker (tracker ceny na listingu). Serwis pokazuje, jak zmienia się cena towaru w ciągu jego życia. Pomaga ustalić cenę podczas wyboru niszy.

Tak samo należy zwrócić uwagę, że za pomocą tego serwisu można zobaczyć wiek listingu. Dzięki temu, że aplikacja pokazuje cenę za cały okres istnienia listingu, można zobaczyć orientacyjną datę rozpoczęcia sprzedaży tego towaru. Keepa ma i szereg innych danych statystycznych listingu.

Aplikacja dla Chrome

FBA Calculator

Też jest to bardzo przydatny dodatek do wyszukiwania dochodowego towaru. Aby z niego skorzystać, wystarczy kliknąć ikonę wtyczki, będąc na stronie każdego produktu na Amazon. FBA Calculator pobiera do bazy wszystkie potrzebne dane na temat tego produktu. A Tobie pozostaje tylko wpisać koszty produkcji i dostawy.

Suma prowizji, zysk i dochód zobaczysz w tym samym miejscu – w tabeli rozszerzenia. Bardzo wygodne do obliczeń podczas Research’u.

Aplikacja dla Ghrome

Google Trends

Jeszcze jeden przydatny serwis do Research’u. Rozszerzenia dla przeglądarki nie ma, jednak to nie neguje korzyści.

Za pomocą tego serwisu możesz uzyskać wgląd w trendy interesującego Cię towaru – czy ma sezonowość, czy ma miejsce wzrost popytu lub produkt za niedługo zniknie z rynku, dlatego że popyt spada w ciągu ostatnich kilku sezonów.

W przykładzie pokazano sezonowy towar i od razu staje się jasne, czy taki towar będzie przynosić zyski przez cały rok, czy nie.

Link do narzędzia

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak uruchomić własny biznes na Amazon, poprawnie go skonfigurować, aby otrzymywać rosnący zysk, zalecamy przejść nasz Kurs Wstępny dla początkujących Amazon-przedsiębiorców.

Rejestracja na Kurs: Pierwsze kroki na Amazon

 

Sukcesów w sprzedaży!


Warto też przeczytać

 

Leave A Comment