Czerwcowe Forum „Biznes na Amazon” obiecuje wiele odkryć. W szczególności, w tym roku kijowska publiczność spotka się z wybitnym przedsiębiorcą e-commerce – Tyronem Odioweiem (Odiowei, Tyrone Olotu Kieran).

 

Tyron Odiowei ma 28 lat i pochodzi z Manchesteru. On założył firmę Inner Circle Mastermind, sprzedaje na Amazon towary dla niemowląt i beauty-produkty o obrotach ponad 1.000.000 $, podróżuje i pracuje w tym samym czasie 2 godzin dziennie.

Dzisiejszy Tyrone jest właścicielem wielomilionowego biznesu. Członkowie jego grupy menedżerów są jednymi z najlepszych marketerów internetowych na świecie i razem sprzedają towary na setki milionów dolarów rocznie.

Konsultacje Tyrona pomagają rozpocząć biznes lub rozbudować istniejące firmy. Uczyć się u niego przychodzą różni ludzie – od samotnych matek aż do dyrektorów filmów nagrodzonych Oscarem, a nawet inwestorów na Wall Street. Głównym motywatorem Tyrona jest pragnienie przyczynić się do wspólnego dobra i pomóc ludziom zdobyć więcej wolności finansowej, aby móc pracować tyle, ile chcesz, i żyć tak, jak chcesz.

Co to jest Inner Circle Mastermind?

Handel online i rozwój osobisty miały ogromny wpływ na niego i jego rodzinę, i dlatego pojawił się pomysł coachingu.

Inner Circle Mastermind koncentruje się na systemach e-commerce, a jego aktywy wynoszą obecnie ponad 1,5 miliarda dolarów.

Sukces osiągnięto dzięki połączeniu umiejętności technicznych w biznesie Amazon i podejścia systemowego ze świata dużych korporacji.

Tyrone uważa, że ​​jest to klucz do wolności i wzrostu w biznesie.

Każdy, kto przystępuje do programu coachingowego, otrzymuje plan na sukces i wsparcie na każdym kroku, budując swój wymierny biznes online.

Inner Circle Mastermind San Diego 2018

Moim zadaniem jest dać ci plan sukcesu w nieznanym świecie e-commerce

Przede wszystkim Tyrona motywuje pozytywny wpływ na innych. Udało mu się doświadczyć, jak wspaniale jest, gdy nie musisz się martwić o płacenie rachunków i możesz zrobić to, co dla ciebie najważniejsze. Możliwość pomagania innym budzi w nim entuzjazm.

Chcę, aby każdy, kto chce więcej, próbował moich metod. Ciągle uczę się nowych rzeczy, buduję przyjazne relacje na całym świecie i będę szczęśliwy, jeśli twoja historia stanie się kolejną historią sukcesu, którą mogę obserwować.

Historia Tyrona Odioweia

Kilka lat temu interes Tayrona był zupełnie inny. Porzucił college, a z pracy, którą udało mu się dostać, został zwolniony po 10 dniach.

300 $ zasiłków dla bezrobotnych miesięcznie zmusiły do aktywnego szukania wyjścia z sytuacji. W tym czasie Tyron pierwszy raz usłyszał o Bobie Proctorze i obejrzał film „The Secret”. „Zasada przyciągania”, o którym wtedy dowiedział się, było nowym odczytem dla Tyrona.

 

Bob Proctor – jeden z żywych mistrzów „zasady przyciągania”, stworzył blockbaster „The Secret” („Tajemnica”). Autor bestsellera „Urodziłeś się bogaty”, Bob Proctor powiązał nowoczesną naukę o sukcesie i „prawo przyciągania”, wypowiedziany jeszcze przez Andrew Carnegie – wielkiego finansisty i filantropa.

Tyron musiał zdać sobie sprawę z tego, że będzie musiał dokonać wyboru: albo pozwolić, by rachunek bankowy określił jego myślenie, albo myślenie zacznie zarządzać rachunkiem bankowym. Zdecydował się zarządzać swoim życiem i w krótkim czasie przyszedł do handlu internetowego, a mianowicie – do biznesu Amazon.

W tym czasie nie miał na to pieniędzy. Ale pomógł niesamowity wypadek. Były pracodawca Odioweia, na którego on podał do sądu, zaproponował dużą sumę pieniędzy w dzień przed sesją sądową. Wydaje się cudem, ponieważ Tyron rozpoczął proces bez wsparcia prawnego. Dodając do tego, to co pożyczyła matka, udało mu się założyć biznes.

Już po krótkim czasie został nagrodzony osobistym coachingiem od jednego z najlepszych trenerów na świecie – Jasona Fladleina. Potężna technika marketingowa, którą zaczął badać, dosłownie po 3 miesiącach przyniosła mu 20 000 $.

Nie chcąc na tym poprzestać, Tyrone spędził kolejne 16 miesięcy w podróży, odwiedzając 15 konferencji, 8 krajów i 5 stanów. Zarejestrował się na prawie każde wydarzenie poświęcone e-commerce w celu poszerzenia swojej wiedzy.

Komunikacja z światową elitą marketingu internetowego pozwoliła mu na osiąganiu trendów rynkowych i zdobywaniu wiedzy na temat szybkiego wzrostu.

W rezultacie zarabiał ponad 150 000 $ miesięcznie, pracując zdalnie 2 godziny dziennie.

Najbardziej niezapomnianym dla zespołu był dzień, który przyniósł im 42 000 $.

W grudniu 2016 r. Tyrone był gościem podcastu Freedom Fast Lane TV z Ryanem Morenem. W odcinku FFLTV: Follow The Money! Running A Million-Dollar Business – Backstage At F2L2 podzielił się faktem, że zamierza doprowadzić sprzedaży na Amazon na poziom miliona dolarów miesięcznie.

A na następny rok Tyrone wyznacza cel, aby rozwinąć biznes do 2 000 000 $ miesięcznie.

Wskazówki od Tyrone Odioweia- założyciela Inner Circle Mastermind

Tyrone wysłał nam wiadomość wideo do uczestników Forum „Biznes na Amazonii», w którym odpowiedział na najczęściej zadawane pytania i powiedział o tym, co zostanie omówione w prezentacji na forum.

Jak zacząłeś?

Uczyłem się od jednego z najlepszych trenerów Amazon – Jasona Fladliena – w programie Rapid Crush. Uczył mnie krok po kroku przez pierwsze trzy miesiące, a potem bardzo szybko ruszyłem – po 3 miesiącach zarobiłem 20 000 $ na miesiąc. Muszę powiedzieć, że nie miałem doświadczenia w tej dziedzinie, ponieważ jestem lekarzem z zawodu i wszystko to było dla mnie całkowicie nowe.

Jakie informacje ma firma na temat uruchamiania produktów na Amazon?

Mamy dokładne informacje o produktach, które uruchomiliśmy. Skoncentrowaliśmy się na kategorii produktów kosmetycznych i produktów dla dzieci i sprzedaliśmy na ponad 1 milion dolarów. Dobrze już wiemy, co działa, a co nie, i wiemy, jak pracować. Powiedziałbym, że mamy informacje, które dają ludziom możliwość robienia dobrze tego, co robią po raz pierwszy.

Czy możesz wprowadzić produkt na pierwszą stronę wyszukiwania Amazon?

Często mnie o to pytają i mam bezpośrednią odpowiedź – tak. Wszystko opiera się na tym, aby zrozumieć, jak działa algorytm Amazon A9. Tak, w tym były zmiany pół roku, rok temu. Ale częściej są to te same rzeczy, które można przypisać do długiego czasu. Wszystko sprowadza się do sprzedaży, konwersji, do tego, czy dobry jest twój listing. Połączenie tego pozwoli nie tylko dostać się na pierwszą stronę, ale także pozostać na niej.

Jak działa teraz algorytm rankingu Amazon?

Odpowiedź jest prosta. Amazon chce otrzymywać jak najwięcej pieniędzy za każdego odwiedzającego. Najlepszym sposobem zapewnienia tego jest zwiększenie prędkości sprzedaży. Ponieważ Amazon dostrzegł zamiłowanie kupujących do kuponów i próby oszukiwania systemu, rozciągnęli stosowanie kodów przez dłuższy czas. Jeśli wcześniej z kuponami można szybko było zwiększyć sprzedaż i przejść do pierwszej strony, teraz nie jest to tak skuteczne. Co robimy? Rozciągamy to przez 14 dni. Mamy aktywne rozdania produktu, ale na podstawie rzeczywistej sprzedaży po obniżonej cenie, czego konkurenci z pierwszej strony nie robią. Jest to najbardziej skuteczna metoda podnoszenia rankingu na dziś.

Co robią TOP-sprzedawcy Amazon, czego reszta nie robi?

Jaka jest różnica między działaniami najlepszych sprzedawców Amazon? Przede wszystkim sekwencja i jasna określoność. Kiedy pojawia się pytanie, koncentrują się na nim całkowicie i są przekonani, że zainwestowali w niego wystarczającą ilość zasobów, aby odnieść sukces. Wielu ma wiedzę, ale nie wszyscy jej używają. Aby odnieść sukces, musisz mieć pewność, że wykorzystujesz całą swoją wiedzę. Na forum („Business on Amazon”, uwaga SH) będzie wiele doskonałych informacji od wspaniałych spikerów, ale nie wszyscy będą gotowi do ich zastosowania. Kluczem do sukcesu na Amazon jest działanie i zdobywanie odpowiedniej wiedzy.

Czy możesz podać przykład idealnego wprowadzenia produktu? Wyobraź sobie, że jesteś początkującym.

Ktoś, kto dopiero rozpoczyna działalność na Amazon, potrzebuje narzędzia, jak to zrobić w najlepszy sposób. Najważniejszą rzeczą jest zrozumienie podstawowych zasad handlu na Amazon. Potrzebujesz dobrej konwersji i dobrego źródła ruchu. Porozmawiamy o konwersji, ponieważ nawet jeśli masz dobry ranking, ale nie ma konwersji, nie możesz utrzymać pozycji. Musisz upewnić się, że Twój listing zawiera wystarczającą ilość opinii w stosunku do wiodących sprzedawców na pierwszej stronie. Jeśli liderzy mają 1000 opinii, a masz tylko 10, nie będziesz w stanie utrzymać się na swoim miejscu. Dlatego, niezależnie od rankingu, trzeba mieć dobry listing: dobre zdjęcia, dobry copywriting, optymalizację dla słów kluczowych i mieć pewność, że twoje wysiłki są istotne dla wybranej niszy. Następnie pojawia się kwestia klasyfikacji produktu. Aby to zrobić, musisz sprawdzić, ile sprzedaży miesięcznie prowadzą niszowi sprzedawcy i obliczyć szybkość ich codziennej sprzedaży. Jeśli uzyskasz podobne wyniki, możesz uzyskać wysoki ranking. Możesz dokonać dystrybucji, dawać zniżki – wszelkie działania mające na celu przyspieszenie sprzedaży. Musisz rozciągnąć to przez 14 dni. Następnie można zoptymalizować proces i utrzymać szybkość realizacji produktu – co oznacza uzyskanie wysokiego i stabilnego rankingu.

Co się stanie, jeśli chcę określić przed uruchomieniem, ile jednostek produktu muszę rozdać? Czy mogę to zrobić?

Aby określić, ile produktów chcesz rozdać podczas uruchamiania, musisz dowiedzieć się, ile jednostek dziennie sprzedają sprzedawcy z pierwszej strony wyszukiwania. Co ja robię? Widzę, ile sprzedaży w miesiącu mają TOP-sprzedawcy. Aby to zrobić, możesz użyć różnych narzędzi marketingowych: Viral Launch, Jungle Scout, Magneto z Helium 10. Zadaniem jest sprawdzenie, ile sprzedają dziennie, tak aby ta sama liczba jednostek była rozdana każdego dnia przez 14 dni.

Jeśli nie chcę używać Viral Launch, czy mogę przejść do pierwszej strony?

Tak, jest to możliwe. Najważniejsze, aby zrozumieć zasadę działania Viral Launch. Wiele osób kupi twoje towary na kuponach z rabatami – to jest jego istota. Dlatego mając pewne umiejętności, możesz zrobić to sam. A kiedy się spotkamy, porozmawiamy o tym więcej. Musisz skonfigurować Phono, która zareklamuje twój produkt z 80% zniżką i bezpośrednim ruchem do Twojej oferty na Amazon. Jeśli użyjesz reklamy na Facebooku, ona wyśle klientów do Phono, a ono z kolei – sprzeda Twój produkt ze zniżką. Jaka jest zaleta niezależnego procesu? Tworzysz własną bazę adresów. Następnym razem nie musisz generować ruchu – będzie on już gotowy.

Czy jest jakaś różnica w tym, jaki rodzaj zniżki dam – 99%, 50% lub 20%?

Ponieważ wielu zauważyło, że rabaty nie działają dobrze, pojawiły się pytania – czy duże rabaty działają – 99%, 80% – tak jak małe – 20%, itp. Co odkryłem dla siebie – z rabatem w wysokości 20-50% można rozdać mniej, ponieważ w rzeczywistości będzie to sprzedaż, z której otrzymasz dochód. Dlatego jest to najszybszy sposób, aby wspaniale podnieść pozycję w rankingu.

Jeśli algorytmy Amazon ulegną zmianie, co się stanie?

Amazon czasami wprowadza zmiany. Jedyną rzeczą, która pozostaje niezmieniona, jest pragnienie Amazon, aby zarobić maksimum za każdą wizytę na stronie. Dlatego robią wszystko, aby ludzie mogli znaleźć to, czego chcą i robić zakupy. Do tego istnieje ranking Amazon. Dlatego jeśli korzystasz z kuponów i martwisz się, czy to będzie działać przez długi czas, warto skupić się na WEbates. To jest coś, co zadziała nie tylko dzisiaj, ale także przez wiele lat. Powodem jest to, że Amazon zawsze chce, aby ludzie kupowali za pełną cenę. Dlatego zmiany w algorytmach mogą wpływać na ranking uzyskany za pomocą kuponów. Szczerze mówiąc, najbardziej bezbłędną metodą jest, gdy ludzie kupują twój produkt w pełnej cenie. W takim przypadku nie obchodzi cię, co zrobi Amazon.

O czym będziesz mówić na Amazon-Forum w Kijowie?

> O tym, jak zbudować zespół online;

> Jak rozwijać systemy swojej firmy;

> Jak zbudować system komunikacji wysokiego poziomu;

> Będziesz mógł pracować mniej w samym biznesie, a więcej na jej korzyść;

> Będziesz miał więcej swobody na wzrost;

> Będziesz mógł zwiększyć zyski dzięki high level metodom.

Najczęstszym problemem przedsiębiorców jest brak systemu w biznesie, niewystarczająco duży zespół do zarządzania nim. Tak wiele świetnych pomysłów pozostaje w tyle z powodu braku czasu i zasobów.

Moja prezentacja będzie okazją do zdobycia rzeczywistych umiejętności biznesowych z świata korporacyjnego, co pozwoli osiągnąć cele i zabierze Cię z statusu biznesowego operatora do właściciela biznesu.

 

Rada# 1 dla sprzedawców w modelu Private Label

Najważniejszą rzeczą jest pozytywne myślenie. 80% sukcesu wynika ze stanu psychicznego. Pozostałe 20% to twoja wiedza. Moja rada: pozostań pozytywny, aktywny, skoncentrowany i wykorzystaj komunikację ze wspaniałymi ludźmi, którzy wezmą udział w Forum.

Tyronu udało się odwiedzić poprzednie Forum w Kijowie jako gościu, więc wie dokładnie, o czym mówi.

Wżąć udział w Forum Biznes na Amazon 2018

Do 23 czerwca – dnia Forum – pozostało niewiele czasu. Kontynuujemy zapoznawanie się ze spikerami, a Ty nie odkładaj decyzji – im dalej, tym droższe będą bilety.

Leave A Comment