Wywiad z Kevinem Kingiem: ile kosztuje uruchamianie na Amazon, gdzie można uzyskać opinie i jak rozpocząć sprzedaż drogich produktów

Kevin King jest zaangażowany w online biznes od 1995 roku, na Amazon  z 1999, w Private Label  z 2015. Jego pierwsza marka uruchomiona przez model Private Label na Amazon osiągnęła sprzedaży $ 1,8 mln mniej niż za rok. W Stanach Zjednoczonych w różnych społecznościach, z którymi pracuje Kevin, jest on często nazywany „chodzącą encyklopedią Amazon i marketingu.”

Dziś prezentujemy Facebook-transmisję na żywo, podczas której Igor Kustow i Kevin wzbudzili wiele interesujących pytań i omówili uczestnictwo Kevina w Forum Amazon w Kijowie, 23 czerwca 2018 r.

Tłumaczenie wywiadu z Igorem Kustowym i Kevinem Kingem

(Igor sprawdza, czy wszystko jest OK z połączeniem, czeka na podłączenie się ludzi itd.  Pyta Kevina skąd pochodzi, mówi, że z Teksasu. Kevin wyjaśnia różnicę między konserwatywnym Austin i resztą stanu. Mówi się, że często zdarza się, że na żywo oglądają transmisję tylko kilkadziesiąt osób, ale potem nagranie oglądają kilka tysięcy).

 

Igor Kustow: W rzeczywistości Kevin jest jednym z najfajniejszych speakerów czerwcowego wydarzenia i chciałbym przeprowadzić ten wywiad, aby niektórzy z was mogli lepiej zapoznać się z nim. Kevin, poznałem cię podczas Inner Circle Mastermind w marcu i bardzo spodobała mi się twoja treść i doświadczenie. Ale, niestety, tutaj (na Ukrainie), nikt cię nie zna.

Kevin King: Tak, to prawda, ja nie miałem czasu, żeby latać po całej planecie. Tak, tutaj w USA sprzedaję online ostatnie 25-30 lat. Zacząłem nawet zanim pojawił się Google lub coś podobnego. Sprzedaję na Amazon przez około 15 lat, ale bardziej jako dostawca jednego z Vendor-programów o nazwie Advantage.

Jako sprzedający Private Label, w ciągu ostatnich trzech lat miałem 5 różnych marek i niektóre z nich wyrosły od szkicu na papierze i produkcji form oraz dalszej produkcji. A niektóre z nich – tradycyjny Private Label, gdy znajdziesz coś w Chinach albo gdzieś indziej, to „kastomizujesz” produkt – można umieścić swoje logo na ten towar i robić siedmiocyfrowe obroty na Amazon rocznie.

Często występuję w Stanach, w tym samym San Diego. Ponadto w czerwcu przyjadę na państwa wydarzenie (na co bardzo czekam). Niedawno oglądałem wideo i pomyślał: Cholera, wygląda super! Bardzo fajne wydarzenie dla nauki i wypoczynku. Nie mogę się doczekać, to zmusiło mnie poważnie przygotować się i to jest świetne. Mówiąc o wydarzeniach, mogę powiedzieć, że występuję dość często, na przykład, muszę być na 4 różnych wydarzeniach w czerwcu w całej Europie. Ja też uczę ludzi, jak zarobić pół miliarda dolarów rocznie na sprzedaży, a ogólnie w Illuminati Mastermind. Ja też często prowadzę kursy dla początkujących.

Początek wielkiego Amazon-biznesu i potencjał platformy

Igor Kustow: Czy mógłbyś powiedzieć coś więcej o tym, jak zacząłeś na Amazon, jakie były wskaźniki?

Kevin King: Tak, rzeczywiście, ja nigdy nie miałem żadnego specjalnego szkolenia, nie uczestniczyłem w kursach. Wcześniej miałem biznes w e-commerce. A w 2007 roku, zdecydowałem się podróżować po świecie przez cały rok, gdzie 2 tygodnie spędziłem w biurze a dwa tygodnie w drodze. Odwiedziłem wszystkie 7 kontynentów, około 90 krajów. Ale rok przekształcił się w 7. Podczas tych 7 lat miałem bardzo dobre życie, dostałem doświadczenie w różnego rodzaju e-commerce. Kiedy to zaczęło spadać, były problemy z pieniędzmi.

A potem, w 2015 roku, zobaczyłem reklamę kursu od Amazing lub kogoś innego, oni reklamowali jeden ze swoich kursów internetowych. Obejrzałem kilka darmowych wideo i pomyślałem, że nie muszę płacić za ten kurs  5000$. Wiem, jak to zrobić, importowałem z Chin, od jakiegoś czasu jestem zaangażowany w marketingu internetowym, więc dla mnie to było całkiem jasne. Postanowiłem więc zacząć od 5 marek i tak to się wszystko zaczęło.

Pierwszy produkt trafił na rynek w sierpniu 2015 roku, a teraz mam około 15 SKU (towary). Moja filozofia jest taka: Lepiej mniej SKU i więcej pieniędzy dla każdego SKU, niż więcej SKU i mniej pieniędzy dla każdego z nich. Niektórzy ludzie koncentrują się na rozbudowie, ja jestem bardziej skoncentrowany. Wiesz, miałem wielką firmę, miałem dużo ludzi, a ja naprawdę nie chcę wracać do tego.

Więc wolę znaleźć te produkty, które potencjalnie mogą zarobić od ćwierci miliona dolarów do miliona rocznie dla każdego. Koncentruję się na rdzeniu grupy produktów, i to właśnie robię teraz. Jak powiedziałem wcześniej, zacząłem z 5 marek i pozbyłem się 2, były one próbkami. Skupiłem się na pozostałych 3, które generują największe przychody.

Igor Kustow: Rozumiem. Wyobraźmy sobie sytuację, że masz na przykład 20 tysięcy dolarów. Czy chcesz zrobić prywatny biznes? Jaki będzie punkt wyjścia?

Kevin King: Tak, zwykle ludzie, którzy chcą rozpocząć ten biznes, mają jedno pytanie – ile pieniędzy muszę mieć? Odpowiedź, którą zawsze daję im – trzeba dwa i pół razy więcej niż koszt początkowej wielkości magazynu.

Są ludzie, którzy mówią, zacząłem od 5000 dolarów! I słuchasz opowieści na webinariach, w internecie, na Youtube – «Zacząłem od 5000 $ i teraz jestem milionerem„. Ale chcę powiedzieć, że większość z tych osób być może rozpoczęli z 5000 $, jednak kilka tygodni później poszli pożyczyć pieniądze od wujka lub opróżnili swoje konta bankowe. Jest to bardziej dla pięknej historii, bo ta sprawa wymaga inwestycji kapitałowych. Jeśli chcesz zarobić trochę pieniędzy, żeby pojechać na wakacje lub do zapłaty długu, można zacząć od niewielkich zasobów, ale jeśli chcesz, aby traktować go jako prawdziwy biznes i chcesz naprawdę zarobić, chcesz utrzymywać swoją rodzinę, więc następnie trzeba będzie zainwestować trochę więcej pieniędzy. I ta inwestycja się zmienia.

Na przykład, jeśli masz 20.000 $ – jest to bardzo dobra inwestycja początkowa, nawet lepsza niż u większości ludzi, którzy rozpoczynają. Ale to wszystko zależy od produktu, który wybierasz. Na przykład, jeśli wybierzesz produkt, który będzie kosztował $ 3, aby go wyprodukować i dostarczyć do Amazon, i  zamówisz 1000 jednostek towaru dla początku, potrzebujesz 3000 $, które pomnożone przez 2,5 razy zamienia się w 7500 $ – minimum, którego możesz potrzebować. Oznacza to, że wszystko zależy od produktu, który wybrałeś i ceny, której naprawdę potrzebujesz.

Każdy uczy, że trzeba znaleźć coś naprawdę małe, coś, co zmieści się w pudełku na buty, coś, co można łatwo wysłać. Takie produkty istnieją, ale ich możliwości są dalekie od tego, czym były wcześniej. Teraz więcej możliwości udanej sprzedaży droższych produktów. Oznacza to, że droższe produkty dają więcej możliwości. Tak, to wymaga więcej pieniędzy, i nie musisz sprzedawać dużej ilości.

Niektórzy mówią, że Amazon jest już przesycony, że jest za późno, że przegapili swoją szansę, ale moja odpowiedź brzmi „nie”. Trzy lata temu było łatwiej, nie potrzebowałeś tak dużo pieniędzy, było mniej konkurencji. Ale teraz to prawdziwy biznes, nie możesz tam iść i grać w loterii. To jest prawdziwy biznes i jeśli zastosujesz właściwe podejście i skupisz się na 4 podstawowych zasadach, które pomogą ci odnieść sukces w tej branży, to odniesiesz sukces.

W USA, gdzie większość ludzi zaczynała właśnie dlatego, że to jest największy rynek, ale okazuje się, że jest najbardziej konkurencyjny. Potencjalnie – to świetne miejsce na rozpoczęcie, ale znam ludzi, którzy sprzedają tylko w Europie. Mieszkają w Stanach, ale nie sprzedają tutaj. 21-letnie dziecko z Dartmouth zarabia około 10 milionów dolarów rocznie po roku sprzedaży w Europie. To znaczy, że to jest dobra okazja, ale istnieje 11 lub 12 rynków Amazon i można wybrać rynek, z którego chciałbyś zacząć, co Ci bardziej komfortowe.

Amazon rośnie, jeśli spojrzeć na liczby – 20-30% rocznie, a ja nie widzę perspektywy recesji w najbliższej przyszłości. Ogólnie mówiąc, jest to świetna okazja, i to, co ja również zawsze mówię ludziom – można wziąć $ 5000 i zainwestować w bardzo dobry fundusz inwestycyjny na Wall Street w USA i w najlepszym przypadku, po 3 latach, można zarobić około 7500 $, jeśli masz szczęście. Ale jeśli wziąć $ 5000 i inwestować w biznes na Amazon, i będziesz traktować go jako prawdziwy biznes, i nie będziesz brać stąd pieniądze, aby żyć, ty możesz zarządzać pieniędzmi mądrze, w tym przypadku, możesz potencjalnie zamienić 5000 $ na 50 000 $ lub więcej w tym samym czasie.

Okazja do zwrotu pieniędzy na Amazon jest bardzo wysoka. I prawdopodobnie najlepszą rzeczą, jakiej ludzie obecnie nie zauważają (lub nie przeglądają) w tym biznesie, jest możliwość budowania (tworzenia czegoś) i sprzedaży. Zawsze są ludzie, którzy chcą rzucić pracę, zarobić dużo pieniędzy. Jeśli jesteś w stanie zbudować i traktować to jak prawdziwy biznes, możesz zostawić pieniądze w biznesie, kontynuując re-inwestycję, a następnie, w ciągu półtora roku będziesz mógł sprzedać ten biznes i w rzeczywistości jest to najlepsza okazja, która polega właśnie na odsprzedaży tego biznesu.

Są firmy, które pojawiają się tutaj w Stanach Zjednoczonych, które kupują biznes na Amazon, więc jeśli możesz rozpocząć biznes, skoncentrować się na nim i skalować go do 300 000 $, 500 000 $, 1 milion dolarów za rok – półtora, ty możesz go odsprzedać o trzy razy wyżej niż twój dochód. Możesz wziąć te pieniądze, otworzyć rachunek bankowy, zapłacić rachunki, a następnie będziesz mieć dodatkowe fundusze, dzięki czemu możesz zacząć wszystko od początku. To doskonały sposób na osiągnięcie celu, nigdy wcześniej nie widziałem czegoś podobnego w historii. Jest tak potężny!

Rola słów kluczowych w poszukiwaniach produktów do uruchomienia na Amazon

Igor Kustow: Przepraszam, jestem zmuszony cię przerwać i teraz będzie to moja strategia (śmiech). Kevin, który produkt uważasz za idealny do rozpoczęcia? Jaka powinna być cena, złożoność (kompletność) itp.

Kevin King: Wiesz, nie mogę powiedzieć:  jest to doskonały produkt, ponieważ niektórzy ludzie robią listy, w których setki różnych dobrych produktów do sprzedaży na Amazon. Ale nie trzymałbym się tej listy, ponieważ wszyscy inni zrobią to samo. To jest teraz dobra okazja, ale wszyscy inni szukają tych samych produktów. Nie mogę powiedzieć, że ten produkt – idealny na początek, ponieważ istnieje wiele opcji, ale trzeba określić dla siebie, który produkt jest odpowiedni dla ciebie, opierając się głównie na słowa kluczowe. Oznacza to, że jeśli chcesz wiedzieć, co na Amazon ma popyt – analizuj słowa kluczowe, to jest to, czego ludzie często szukają.

Igor Kustow: Jakich narzędzi używasz do określenia tego?

Kevin King: Używam Helium 10, są tam Cerebro i Magnet keyword narzędzia, ponieważ mają prawdziwe dane Amazon. Istnieje o wiele więcej narzędzi, które używają danych Bing lub Google i interpolują je, ale nie są to prawdziwe dane, więc musisz zachować ostrożność. Viral Launch ma również własne narzędzia, które prowadzą dobre badania rynku, a wyszukiwarka ich produktów zapewnia również dobre narzędzia, mają również dane, a także inne „gwiezdne narzędzia”. Są to trzy główne narzędzia, z których korzystam podczas badania produktu i badania słów kluczowych – są to naprawdę dobre narzędzia.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z tym biznesem, mogę powiedzieć, że mamy szczęście, że narzędzia i usługi dla Amazon biznesu stały się lepsze niż trzy lata temu. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy miała miejsce wielka ewolucja narzędzi, co znacznie ułatwia znalezienie prawdziwych danych i odkrycie naprawdę dobrych możliwości.

Igor Kustow: Jakie są podstawowe pytania, ile takich zapytań?

Kevin King: Cóż, podstawowym wymaganiem jest co najmniej 6000 bezpośrednich zapytań w wyszukiwaniu. Można spróbować z produktami z mniejszymi wymaganiami, ale jeśli chcesz mieć produkt, który będzie sprzedawany w Stanach Zjednoczonych, co najmniej 20 jednostek dziennie, myślę, że główny wniosek – jest 6000. A ja wolę co najmniej 3 słowa kluczowe , które opisują ten produkt, który ma co najmniej 6000 dokładnych zapytań miesięcznie. Mam 10 punktów – nazywa się to biletem do wolności. To jest jak 10 kryteriów, na które polecam zwracać uwagę ludziom, kiedy wybierają produkt. Potrzebujesz co najmniej 8 z 10, aby mieć szansę na sukces. A jeden z tych 10 to podstawowe zapytanie.

Igor Kustow: Jakie są pozostałe dziewięć?

Kevin King: Myślę, że byłoby lepiej powiedzieć o nich, kiedy przyjadę do Ukrainy, ale oto niektóre z nich: Podstawowym założeniem jest to, że bardzo trudno jest konkurować z towarami z wieloma opiniami. Opinie – jest to „główna waluta” Amazon. Co więcej, niewiele produktów sprzedawanych na Amazon jest dostarczanych i sprzedawanych przez samego Amazon. Jeśli kupują i sprzedają coś, to nie martwią się o cenę. Czasami Amazon nie dba o to, czy zarabia na sprzedawanym przez siebie produkcie. Chcę zauważyć, że większość produktów nie jest starszą niż 2 lata. Ponieważ produkty, które mają więcej niż 2 lata, mają silną historię zbudowaną na ROI – zwrot z inwestycji o ponad 150%. Wiele osób koncentruje się na rentowności i mówią: „Hej, słuchaj, masz 30% -40% rentowności.” W tym biznesie, jeśli rozmawiasz z większością TOP sprzedawców, którzy zarabiają miliony dolarów, u których jest własna marka – ich rentowność po odjęciu wszystkich kosztów  wynosi około 20-25%. Jest to typowe.

Czasami można znaleźć mediatora, którego rentowność wyższa, ale jeśli słuchać ludzi w grupie na Facebooku, gdzie mówi się, że mają oni około 40-50% rentowności, prawdopodobne jest, że oni oszukują cię. Nie mają wszystkich danych, to nie jest pełna rentowność.

Ale rentowność jest tylko na papierze, więc oni, jak już wcześniej wspomniałem, próbują cię zmotywować i sprzedać ci ten biznes. Bo wyobraźmy sobie, że zwiększyłeś sprzedaż do miliona dolarów, a zyskujesz 25%, co oznacza, że ​​zarobisz 250 000 $ – i to jest świetne. Ale mogę powiedzieć, że nie trzeba mieć $ 250,000 na swoim koncie bankowym, możesz mieć $ 10,000 na rachunku bankowym, bo trzeba stale wykorzystać te pieniądze na zakup nowego sprzętu. Jeśli Ci się uda, będziesz nadal inwestować coraz więcej pieniędzy, aby nie pozostać przy pustych magazynach. Ponieważ najgorszą rzeczą, jaka może się zdarzyć w Amazon, jest brak produkcji. Może to zabić cały postęp i Ty jakby zaczynasz od nowa, jeśli jesteś na rynku przez bardzo długi czas. ROI jest tym ile razy zmieniasz zapasy. To jest zwrot z inwestycji.

Co polecam, gdy znajdziesz produkt, który możesz „przewinąć” co najmniej 4 razy w roku,  6 nawet lepiej. Co to znaczy „przewijać” – jeśli zamówisz towar 4 razy w roku, dokonujesz zakupu co 3 miesiące. Oznacza to, że kupujesz od dostawcy 4 razy, dzielisz przez 12 miesięcy w roku i co 3 miesiące otrzymujesz aktualizację magazynu. Im wyższa jest ta liczba, tym częściej to robisz. Oznacza to, że jeśli aktualizacja 6 razy, zakup co dwa miesiące, odpowiednio „przewijasz” kapitał szybciej i jest to kluczem do sukcesu i wzrostu na Amazon – czyli zwrot z inwestycji (ROI) – jest to bardzo ważny wskaźnik. A oto kilka rzeczy, o których mówię na darmowych zajęciach.

Strategia wyjścia z sytuacji – out of stock

Igor Kustow: Oczywiście! Dziękuję za udostępnienie. Mówisz, że bycie bez produktów jest najgorszą rzeczą, jaka może się wydarzyć i całkowicie się z tym zgadzam. Ale to się zdarza. Jaka jest strategia, aby rozwiązać ten problem?

Kevin King: Istnieje wiele różnych teorii na temat tego. Niektórzy mówią, że trzeba podnieść ich ceny i spowolnić sprzedaży. Wydaje mi się, że jest to najgorsze, co można zrobić. Widzisz wiele informacji w grupach na Facebooku, gdzie ludzie rozmawiają ze swej strony, że oni tego nie robią i że w rzeczywistości nie znają liczb, które za tym stoją.

Amazon nie działa na algorytmie, ale przez historię. I ta historia jest oparta na wynikach za 1 dzień, 3 dni, 7 dni, 14 dni, miesiąc, sześć miesięcy. Oznacza to, że te formuły opierają się na tym, jak dobra jest twoja średnia sprzedaż w tych okresach i łączą je razem i pomagają zrozumieć, jak się rozwijasz. Jeśli więc zwiększasz cenę i spowolnisz sprzedaż, obniżysz swoją codzienną historię i to jest bardzo źle.

Co bym zrobił – pozostawiłbym tę samą cenę i pozwoliłbym, by zapasy się skończyły. Jeśli będzie „pusty” 3 dni z 7, nie dotknie cię, ale nie dłużej. A potem staram się zamknąć listing, to trochę przerażające, ponieważ ludzie nie chcą, aby zamknąć swoje listingi! Ale jeśli pójdziesz w Seller Central i otworzysz swój magazyn, jest tam opcja, gdzie można wybrać produkt i zamknąć listing. Nie znaczy to usunąć ją, nie spowoduje usunięcie wszystkich zdjęć. Wszystko będzie tam, ale co to robi?

Jest mała sztuczka, mały trick, który może być używany do zatrzymania licznika. Zamknięcie listingu zatrzymuje licznik wskaźników średnich Amazon. Zwykle zamyka się ostatnią jednostką, bo jeśli jesteś „pusty” – jest 0 codziennie. Jeśli sprzedajesz 10 dziennie w ciągu tygodnia – jest to 70 w ciągu ostatnich 7 dni, ale jeśli wziąć średnio 10 dni, a 3 z których u Ciebie – 0, więc okazuje się, że masz w sumie 40 tygodniowo. A jeśli wziąć 7, okazuje się 6 dziennie. Jest to duży skok, ale jeśli zamknąć listing, zatrzyma to licznik na 10. Można zatrzymać i na 9, w zależności od momentu, kiedy go złapać. A potem, gdy uzupełnisz zapasy, po prostu ponownie uruchomisz licznik. To daje szansę, aby ponownie odzyskać swoje pozycje. Dlatego radzę ludziom, aby nie bać się i po prostu zamknąć listing. W przeciwnym razie, jeśli nie, to kiedy wrócisz na sprzedaż z magazynu – trzeba zacząć wszystko od nowa!

Kiedy jesteś w sytuacji out of stock, polecam zamykając listing … Następnie, gdy Twój magazyn dotrze do Amazon, rozpocząć sprzedaż i odzyskać poprzednie pozycje będzie znacznie łatwiejsze niż w przypadku procedury ponownego uruchomienia produktu.

Igor Kustow: Jak zorganizować restart?

Kevin King: Nie radzę zajmować się restartem, lepiej już zamknięcie listingu. W Ameryce, Amazon stanowi doskonałą okazję do 28-30 dni, po uruchomieniu nowego produktu, nie ma historii. To właśnie w tych pierwszych dniach będziesz najbardziej aktywnie promować go. Nie chcesz czekać, chcesz natychmiast uruchomić go na sprzedaż. Po ponownym uruchomieniu, można użyć narzędzi, takich jak Cerebro lub Kez Tool od Viral Launch, to ci powiedzą, jak wiele jednostek trzeba sprzedać dziennie, aby być na pierwszej stronie! Ponadto, będziesz reklamować się na Facebooku, korzystać z serwisów wyprzedaży, aby odzyskać swój dawny impuls, a może to wszystko kosztować dużo pieniędzy.

Igor Kustow: Rozumiem … to w zasadzie to, co robimy, gdy chcemy ponownie uruchomić towar.

Kevin King: Najważniejsze jest to, gdy zabraknie w magazynie towaru, po ponownym uruchomieniu aktualizujesz listing, a proces ten będzie jeszcze trudniejszy, ponieważ będziesz musiał sprzedać dużo więcej, aby pokonać wszystkie te zerowe znaki.

Igor Kustow: Tak, i może to trwać dość długo … 14 dni ..

Kevin King: Tak, niektórzy twierdzą, że nawet 21 dni … to jest o wiele trudniejsze niż pierwsze uruchomienie.

Igor Kustow: Co sądzisz o aktualizacji ASIN? (ASIN to unikatowy identyfikator produktu Amazon – Amazon Standard Identification Number). Po usunięciu starego listingu i utworzeniu nowego.

Kevin King: Tak, to się dzieje, kiedy towar jest uruchomiony, na przykład, ludzie mają zbyt dużo złych opinii i myślą tak: lepiej jest zacząć od początku. Niektóre z nich stosują taką taktykę, gdy sprzedaż ich towarów jest zawieszona, i występują problemy z Amazon (blokowanie listingu).

Jest jeszcze takie podejście: można usunąć oryginalną stronę, ale należy upewnić się, że zostały zapisane wszystkie opisy, bullets, zdjęcia i dokumenty robocze. Bierzesz stary numer SKU i tworzysz nowy Asin, to jest pewnego rodzaju sztuczki, aby stworzyć zupełnie nowy listing, ale ze starymi towarami.

Sekwencja uruchomienia nowego produktu na Amazon

Igor Kustow: Rozumiem. Cóż, powiedzmy, że masz nowy produkt, który pojawi się na Amazon w ciągu 3-4 dni, powiedz, jak będzie wyglądać proces uruchamiania tego produktu?

Kevin King: Gdy tylko towar pojawi się w magazynie, zacznę od PPC! Niektórzy mówią, że trzeba najpierw uzyskać kilka opinii, ale to nie działa dla mnie! Pamiętasz, wcześniej powiedziałem, że pierwsze 28-30 są krytyczne, więc nie chcę stracić ani jednego dnia. Tak, moje konwersje mogą być mniejsze (ze względu na brak informacji zwrotnych) i mogę nie być całkowicie zaufany, ale mnie to nie obchodzi! Muszę rozpocząć proces. Dlatego bardzo poważnie podchodzę do kampanii PPC i słów kluczowych.

Tak, mogę stracić pieniądze, ale muszę wiedzieć, które słowa kluczowe pomogą mi w sprzedaży, zostaną przekonwertowane itd. To pomoże mi korzystać z reklam (Sponsored Ads). Często proponowane słowa kluczowe różnią się od tych, które wymyśliłem, więc muszę trochę zmienić tytuł i użyć skuteczniejszych słów kluczowych. Ponadto, ponieważ mam zarejestrowaną markę, tutaj w USA, Amazon pozwoli mi otrzymywać pierwsze 5 opinii za 60 USD. To znaczy, kupuję je. Właśnie to robi Amazon.

Dodam, osobiście nigdy nie proszę rodziny ani przyjaciół, aby zostawili dobre opinie. Chociaż wiem, wiele osób to robi. Wierzę w naprawdę wysokiej jakości produkt z dobrym listingiem, w takich warunkach sprzedaż przyjdzie sama. Korzystałbym też z reklam na Facebooku, przyciągając ludzi znacznymi zniżkami. Następnie, jeśli mam listę e-maili, piszę list do tych osób, wskazując na zniżkę i Super-URL, w którym oprócz adresu produktu, słowa kluczowe są już zszyte. Czasami używam serwisów typu: Viral Launch. Ponadto bardzo aktywnie promuję produkt w ciągu pierwszych 8-10 dni. Czasami używam usługi liderów opinii (blogerów, różnych badań itp), jeśli znam ich lub pracował z nimi wcześniej i oferuję zorganizować wyprzedaż. Kluczem jest obecność ruchu z kilku źródeł, wtedy Amazon potraktuje cię poważnie. Im więcej źródeł ruchu, tym lepiej. To może Ci pomóc. Oto kilka opcji, których używam przy uruchomieniu nowego produktu.

Igor Kustow: Dziękuję za odpowiedź. Porozmawiajmy o liczbach. Ile pieniędzy wydajesz na pierwsze uruchamianie?

Kevin King: To może być bardzo dużo. Mogę wydać i 20.000 $ na początek, ponieważ pracuję w bardzo konkurencyjnej niszy. Według badań przeprowadzonych przez słowa kluczowe, każdy chce być na pierwszej stronie wyszukiwania Amazon. Jeśli nie jesteś na pierwszej stronie – jesteś „martwy”. Tylko 20-30% osób wychodzi poza pierwszą stronę w polu wyszukiwania. Naturalnie, każdy chce być na szczycie listy, to tam zarabia się pieniądze, ale konkurencja tam jest znacznie wyższa. Aby pokazać Amazon, że jesteś konkurencyjny, musisz sprzedawać jak wielu liderów.

Na przykład, jeśli chcę „wziąć udział” w poważnej sprawie, i sprzedawać, jak TOP-sprzedawcy – 60 sztuk dziennie. Wtedy będę musiał sprzedać 60 sztuk przez 8-10 dni, a to 600 sztuk towaru. Załóżmy, że jest to dość kosztowny element, który mnie kosztuje 15 $ za sztukę, to 9000 $ – cena za 600 sztuk. Aby nadać rozmachu, aby ludzie kupowali, mogę postawić naprawdę niską cenę, na przykład 5 USD. Czy rozumiesz, ile pieniędzy już tracę? Dodatkowo, muszę płacić Amazon, Facebook, Viral Launch itp.

Oczywiście, można pracować w środowisku mniej konkurencyjnym, gdzie, na przykład, sprzedają 5 jednostek dziennie – to będzie dużo łatwiejsze i tańsze, ale jeśli chcesz zarobić dużo pieniędzy, powinien być przygotowany do wydawania pieniędzy. Czasami było tak, że kilka razy musiałem po prostu anulować / usunąć towar, ponieważ nic nie działało. Pomimo tego, że przeprowadziłem badania, dobrze się przygotowałem itd. Po prostu nie mogłem zmusić towarów do sprzedaży.

Igor Kustow: Wiesz, naprawdę podoba mi się, że jesteś gotowy pracować z ROI w 150%

Kevin King: Przynajmniej!

Igor Kustow: Właśnie o tym ostatnio myślałem. Nawiasem mówiąc, otrzymaliśmy pytanie (które już omówiliśmy), jak uniknąć takiej sytuacji, kiedy zabraknie zapasów i jak zatrzymać listing. W rzeczywistości wystarczy zamknąć listing. Przewiń do końca i kliknij!

Kevin King: Tak, bardzo wielu ludzi boi się to zrobić, ale nie martw się, wszystko działa dobrze!

Opinie na Amazon

Igor Kustow: Mam wiele pytań. Masz na przykład 5 opinii i aktywnie korzystasz z reklam oraz jak zdobywać nowe opinie? Jak podnieść swój ranking?

Kevin King: Wszystko zależy od towarów. Im bardziej stosujemy produkt do życia danej osoby lub możemy rozwiązać niektóre z jego problemów, tym więcej informacji zwrotnych otrzymasz. Na przykład niedawno uruchomiono specjalną miskę do karmienia psów. Jest w niej kilka oddzielnych sekcji, w których podaje się żywność. Sam zaprojektowałem projekt, pomalowałem, wykonałem model 3D. Więc nie miałem żadnych konkurentów. Pies potrzebuje więcej czasu na zjedzenie z miski i spowalnia proces karmienia. Odbywa się to do celów medycznych, ponieważ wielu właścicieli ma chorych psów, z problemami żołądkowymi i są przeciwwskazani do szybkiego jedzenia. Te miski pomagają psom i ułatwiają życie właścicielom, a oni, oczywiście, zostawiają mi dobre opinie!

Jedną z taktyk, których używam, są konkursy wideo. Do tego używam różnych stron, na przykład, lubię – Вoast.io. Apeluję do moich klientów lub piszę do nich listy lub za pośrednictwem programów reklamowych na Facebooku. Warunki są następujące: musisz nakręcić film, prosty, możesz i na telefon komórkowy, w którym jesteś Ty, twój pies i nasze produkty. Pod koniec miesiąca wybierzemy najlepszy film. Wszystko czego potrzebujesz to użyć aplikacji – Вoast.io, nagrać wideo, a następnie udostępnić je w sieciach społecznościowych. Następnie ustalam zwycięzcę i informuję go, że może opublikować swój film wideo w serwisie Amazon. Nie żądam 5 gwiazdek od osoby ani nie zostawiam dobrego napiwku, ale tutaj jest mała sztuczka. Aby opublikować film wideo w serwisie Amazon, musisz wystawić opinię. To jest historia. Następnie, w przyszłym miesiącu, wybieram zwycięzcę i informuję go, że co miesiąc otrzyma paczkę karmy dla psów, itd.

To tylko kilka przykładów. Musisz myśleć nieszablonowo, aby uzyskać pożądane informacje zwrotne. JEDNAK, nie powinieneś się o to zbytnio martwić. Jak powiedziałem wcześniej, jeśli wybierzesz produkt, w którym konkurenci mają tysiące opinii, twoje szanse na osiągnięcie ich poziomu prawie zero (jeśli nie coś nadprzyrodzonego). Dlatego wybierając te same towary, musisz zaakceptować fakt, że znajdziesz się na środku listy. Nie powinieneś się denerwować, wręcz przeciwnie, robiąc 10 swoich sprzedaży dziennie, po prostu ciesz się z tego. W tym nie ma nic wstydliwego. Ale nie powinieneś zapominać o utrzymywaniu statystyk dotyczących opinii. Opinie jako wskaźnik zaufania konsumentów i liczba 21, jak się wydaje, jest rzeczywiście liczbą magiczną. Jak tylko uzyskasz 21 opinii, ludzie zaczną wierzyć ci znacznie więcej! 5-10 opinii – to nie wystarczy, ale 21 w sam raz.

I nie martw się, jeśli masz opinie o 1 gwiazdce, w rzeczywistości są one również bardzo potrzebne. Jeśli kupujący dostrzegają solidne opinie o 5 gwiazdkach, najprawdopodobniej pomyślą, że jest to podróbka i minie. Bardzo często sprawdzam opinie moich konkurentów, pobieram je sam i analizuję. Powiedzmy, że chcemy wprowadzić na rynek nowe miski dla psów, znajdę 5 najlepszych dostawców i korzystając z Chrome i Helium10 Chrome extension, które pozwoli mi pobrać wszystkie komentarze w jednym pliku. Nie muszę sprawdzać każdej strony osobno. Następnie sortuję i filtruję je według liczby gwiazdek. Po co to robię? Aby dowiedzieć się, wszystkie skargi i sugestie klientów, wziąć je pod uwagę i uzyskać przewagę. Ponadto, często, klienci piszą Ci listingi i bullets, po prostu trzeba je zobaczyć.

Oczywiście natkniesz się na fałszywe opinie, niektórzy ludzie pójdą na wszystko, aby uzyskać opinie. Niektóre sprzedają produkt za pełną cenę, a następnie zwracają wartość klientowi. Oczywiście takie opinie są bardzo mało przydatne. Jest taki zasób: Fakespot.com, ta strona analizuje opinie i przyznaje je z oceną A-F. Jeśli większość opinii moich konkurentów jest niższa niż B, to nie biorę ich pod uwagę, nie ufam im. Działam także, gdy kupuję produkty dla siebie, ponieważ wiem, jak działa ten system. Zwracam więc uwagę na oceny A i B, ponieważ są to prawdziwi klienci.

Igor Kustow: Rozumiem, dziękuję. Mamy kilka pytań w naszym czacie. Najpopularniejszym pytaniem jest: Jak nauczyć się języka angielskiego na tyle, żeby mogłem to wszystko zrozumieć?!

Kevin King: tak, dokładnie) czy ktoś nas teraz tłumaczy?

Igor Kustow: Nie

Kevin King: Dobra, wtedy porozmawiam trochę wolniej.

Igor Kustow: Myślę, że wszystko jest w porządku! Powiedz mi więc, czy korzystasz z automatycznych odpowiedzi na pytania i komunikację z klientami?

Kevin King: Tak. Wysyłam również 1-2 listy, wiele wysyłają 5 listów, ale myślę, że to za dużo. W pierwszym liście, który wysyłam, nie pytam o opinie, oferuję ludziom kilka rad. Na początku oczywiście dziękuję za zakup, a następnie przypominam o kilku punktach, na przykład: bądź ostrożny z opakowaniem, nie używaj noża (możesz uszkodzić zawartość). Jeśli jest coś związanego z gotowaniem, dołączam kulinarne wskazówki itp. Są to tylko przydatne wskazówki. Następnie, po około tygodniu lub dwóch, w zależności od towarów, wysyłam drugi list, w którym zastanawiam się, czy wszystko jest w porządku z towarami i proszę o pozostawienie opinii.

Igor Kustow: Jaki jest twój procent otwierania takich listów?

Kevin King: Wiesz, wpadłem na problem, że połowa listów, które piszę, nie dociera do adresatów. Wydaje mi się, że do końca tego roku Amazon wprowadzi ograniczenie liczby listów, które można wysłać. Może nie zredukują wszystkiego do jednego lista, nie wiem. Dla wielu będzie to problem, ponieważ piszą zbyt dużo listów.

Uruchomienie sprzedaży drogich produktów

Igor Kustow: jak uruchamiasz naprawdę drogie towary, skoro wiesz, że nie możesz ich wyprzedać?

Kevin King: Wiesz, czasami musisz również prowadzić wyprzedaż i drogich towarów. Dlatego, pamiętasz, wcześniej powiedziałem, ile pieniędzy potrzebuję na początek. Często drogie towary nie są sprzedawane w tak dużych ilościach. Możesz mieć produkt, który sprzedajesz za 200 USD, cena zakupu to 50 USD, Twój całkowity zysk to 150 USD, nie źle, ale możesz sprzedać około 5-10 produktów dziennie. Takie towary nie są sprzedawane w setkach dziennie.

Załóżmy, że mam 20 000 $. Sprzedaję 10 sztuk dziennie za 100 USD za sztukę, cena zakupu wynosi 30 USD. I muszę zorganizować wyprzedaż w ciągu 8-10 dni, więc wydam 240 $ z swojego budżetu na 8 jednostek. Spośród zalet w sprzedaży drogich rzeczy, mogę wyróżnić następujące. Sprzedaż 10 sztuk dziennie za 100 USD za sztukę, zysk netto, po odjęciu wszystkich opłat otrzymasz 30 USD. I tak, mając 300 dolarów dziennie. Handlujesz cicho, masz małą konkurencję i zgadzasz się, 10 sprzedaży dziennie, to nie tak dużo.

Zupełnie inna sytuacja, jeśli sprzedajesz coś bardzo taniego, w cenie 15 USD za sztukę, a twój zysk na jednostkę to tylko 2 USD. Policz ile jednostek musisz sprzedać, aby zarobić 300 $? Zgadzam się, 150 sztuk. Może to być znacznie trudniejsze, a konkurencja będzie większa. Będzie wielu takich jak ty, prawdopodobnie od czasu do czasu musisz obniżyć cenę itp. Dlatego widzę duże możliwości w sprzedaży dość drogich produktów.

Co jest niezbędne, aby odnieść sukces na Amazon i anons wystąpienia na Amazon-Forum w Kijowie

Igor Kustow: Co jest potrzebne, aby odnieść sukces na Amazon?

Kevin King: To wymaga 4 komponentów. O tych wszystkich rzeczach opowiem podczas mojego wystąpienia na Forum w Kijowie tego lata. Opowiem Ci o różnych lifehack’ach! Niestety, porady te przestają działać po pewnym czasie.

Tak więc, po pierwsze, nie traktuj biznes na Amazon, wyłącznie jako sposobu na wzbogacenie się. Traktuj to jak prawdziwy biznes. Następnie musisz wiedzieć, jak znaleźć odpowiedni produkt, musisz mieć możliwość stosowania różnych metod pracy ze słowami kluczowymi.

Po drugie, musisz mieć możliwość tworzenia dobrych ofert, wybierania właściwych zdjęć, nagłówków, opisu. Należy upewnić się, że wszystkie słowa kluczowe w listingu są odpowiednie.

Po trzecie, musisz opanować uruchamianie i promocję produktu.

Po czwarte, powtórz wszystko od nowa! Jeśli opanujesz te zasady i użyjesz ich umiejętnie, wszystko będzie dobrze!

Igor Kustow: Dziękuję, więc aby podsumować naszą rozmowę, przeczytam główne wnioski. Planując pierwsze uruchomienie, powinieneś mieć 2,5 razy więcej pieniędzy niż koszt pierwszej partii towarów.

Kevin King: Tak, przynajmniej 2,5 razy.

Igor Kustow: Następnie musisz upewnić się, że zapotrzebowanie jest wystarczająco wysokie, używając słów kluczowych i specjalnych programów / narzędzi: Helium10 i Viral Launch. Słowa kluczowe powinny być na poziomie 6000 zapytań o co najmniej trzy słowa kluczowe.

Kevin King: Tak

Igor Kustow: Następne 8/10 … najważniejsze jest ROI – co najmniej 150%, następnie musisz znaleźć produkt, który będzie się obracał na magazynie co najmniej 4 razy w roku. Dodatkowo, kiedy zabraknie Ci towarów, wystarczy zamknąć listing. Następnie rozmawiałeś o procesie uruchamiania, ale nie będę go powtarzać. Przy okazji, zauważyłem dla siebie ten zasób – Boast.io, prawda?

Kevin King: Tak, to wspaniała strona z hostingiem wideo.

Igor Kustow: Cóż, na pewno sprawdzę. Bardzo dziękuję za rozmowę i czekam na występ w Kijowie!

Kevin King: Tak, nie mogę się doczekać! Mam dla Ciebie wiele ciekawych informacji, więc przygotuj się dużo i szybko zapisywać))

Igor Kustow: Na razie do zobaczenia wkrótce!

Nie przegap letniego Amazon Forum w Kijowie

Jak widać, Kevin ma wiele fajnych treści na Forum „Biznes na Amazon 2018”. Nie przegap okazji, aby go usłyszeć i od razu zacznij używać tych lifehack’ów w swoim biznesie.

Przed Forum jest bardzo mało czasu – masz czas, aby zarezerwować miejsce w hali.

Wżąć udział w Forum Biznes na Amazon 2018

Forum jest doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów biznesu Amazon, zdobycia nowej wiedzy, ogromnej motywacji, nawiązania nowych znajomości, wymiany doświadczeń i wspaniałego spędzenia czasu. Opłata rejestracyjna jest niższa w przypadku wcześniejszej rejestracji. Zarejestruj się już dziś, nie zwlekaj!

One Comment

  1. Grzegorz Surma-Reply
    17 maja 2018 at 16:45

    Super, super, super jak się chce to można, ale bez odpowiedniego wsparcia i dorady ekspertów ani rusz. Jest takie powiedzenie człowiek mądry uczy się na swoich błędach, a człowiek mądrzejszy uczy się na błędach innych, a człowiek najmądrzejszy uczy się na sukcesach innych pozdrawiam.

Leave A Comment